Miercuri, 18 Jul

Ultimele Titluri :
Te afli aici : Afaceri Idei de succes Nokia Care, un concept in premiera in Europa

Nokia Care, un concept in premiera in Europa

Email Imprimare

In centrul Bucurestiului, pe strada Grigore Alexandrescu, la parterul unui imobil nou, se afla Nokia Care. Nu este vorba doar cel mai modern spatiu de service Nokia din Romania, este vorba de un nou concept, Nokia Care, care este prezent in premiera nu numai in Romania, ci si in Europa. Directorul Nokia Care, Razvan Marinescu, ne-a impartasit provocarile acestei noi afaceri, de la discutiile cu reprezentantii unui brand precum Nokia la amenajarea spatiului, cu tot ceea ce presupune aceasta - alegerea mobilierului si a culorilor, colaborarea cu arhitecta Raluca Popescu, aprobarile din partea reprezentantilor Nokia.
Transparenta este cuvantul cheie care descrie cel mai bine acest spatiu si care surprinde vizitatorul inca de la exterior, ferestrele mari permitand accesul privirii in interior, fara obstacole. Nevoia de intimitate si de distantare intervine doar in cadrul service-ului propriu-zis, prin jaluzelele albe, mate, care separa munca tehnicienilor de privirile curioase din strada.
Aceeasi transparenta domina si inauntru, spatiul destinat reparatiilor nefiind despartit de receptie decat partial. Razvan Marinescu marturiseste ca o astfel de configurare a spatiului este un pas inainte pentru castigarea increderii clientului, transparenta de la nivelul spatiului fiind o reflectare a deschiderii si a sinceritatii fata de client.
Conceptul Nokia Care, originar din Asia, este adus, in premiera, nu numai in Romania, ci si in Europa. Razvan Marinescu afirma ca in spatele acestui concept sta dorinta de a crea un spatiu agreabil, o oaza de lumina si racoare, in care clientul sa poata astepta repararea telefonului. De altfel, pentru ca timpul de asteptare sa treaca mai repede, cei care trec pragul Nokia Care au posibilitatea sa se conecteze la internet si sa-si instaleze pe telefon programe dintre cele mai diverse, incluzand chiar si OVIMaps, softul de harti dezvoltat de Nokia. Totul, navigand pe tastatura unui notebook de ultima generatie, disponibil in premiera in tara noastra.
Intr-o societate in care colaborarea proprietar-arhitect nu este inca valorificata la intregul potential, Razvan Marinescu a apelat la consultanta arhitectei Raluca Popescu. In organizarea spatiului, conditionata si de incadrarea intr-un buget prestabilit, s-a pastrat conceptul general Nokia (planul de marketing fiind, de altfel, elaborat impreuna cu brandul finlandez), arhitecta Raluca Popescu adaugand petele de culoare si configurand dispunerea mobilierului.
Culorile dominante sunt cele specifice brandului Nokia - verde crud si alb, imbinate armonios. In ceea ce priveste mobilierul, s-a optat pentru piese apartinand unor branduri de mobilier recunoscute la nivel mondial, precum Actiu, Ibebi si Adrenalina, importate in Romania de compania Hansen. Mobilierul este adaptat nevoilor unui service de telefonie mobila, incepand de la standurile destinate expunerii accesoriilor pentru telefoane si biroul de la receptie - din material termoformabil, la fotolii, scaune, mese si unitati de depozitare a componentelor pentru diversele modele de telefoane. Razvan Marinescu s-a consultat cu arhitecta Raluca Popescu si in privinta florilor care confera spatiului un plus de farmec.
Centrul Nokia Care functioneaza, in prezent, si ca centru de service Orange, insa Razvan Marinescu afirma ca scopul este atragerea clientilor de pe piata libera, indiferent de operatorul de telefonie mobila. In acest sens, directorul Nokia Care marturiseste ca, adesea, un numar mare de clienti inca de la inceput nu este neaparat un avantaj, fiind mult mai bine ca lucrurile sa creasca treptat, organic, pentru ca personalul Nokia Care sa poata raspunde adecvat tuturor solicitarilor, oricat de diverse si de multe ar fi acestea. Investitia a fost realizata impreuna cu brandul finlandez, urmand a fi amortizata in cel mult doi ani. Centrul Nokia Care se dezvolta constant, atingand deja, la foarte putin timp de la deschidere, la nici doua luni, la un numar de 500 de clienti lunar, aproximativ un sfert din targetul stabilit.

Comentarii (0)


Arata comentarii/Ascunde

Scrie comentariu


busy
 

CONCURS

SCRIE-NE DESPRE ROMANIA TA!

ConcursScrie-ne despre Romania ta! Trimite-ne si fotografiile sau filmele tale cu locuri, oameni, situatii sau intamplari din Romania pe adresa office@daciccool.ro.

Le vom posta si le vom premia pe cele mai bune.

Arata-ne Romania asa cum o vezi tu!

Poti castiga premii constand in produse romanesti oferite de magazinul online DACIC COOL.


 

CONCURS

FII COOL! DACIC COOL!

Descopera Romania asa cum au vazut-o, au simtit-o sau au iubit-o cei care au avut curajul sa ne spuna opiniile si visele lor sau sa ne trimita imaginile si sperantele lor. Descopera Romania prin ochii lor!
Scrie-ne despre o viata frumoasa si sanatoasa intr-o Romanie frumoasa si sanatoasa, scrie-ne despre cum iti doresti sa fie viata ta in tara ta!
Asteptam materialele tale pe adresa office@daciccool.ro.
Le vom premia pe cele mai interesante.
Poti castiga unul dintre cele 10 premii pentru frumusetea si sanatatea ta.