Cine te ajuta la inceput de drum

Imprimare

De aproape doua decenii, Madalina Uceanu este unul dintre profesionistii devotati domeniului resurselor umane. Dupa ce, timp de 15 ani, a fost fidela unei singure companii, in aceasta primavara a decis sa continue activitatea pe cont propriu, din dorinta de a ii ajuta pe cei din jur sa inteleaga ca managementul propriei cariere depinde de tine insuti. In prezent, Madalina Uceanu conduce compania de resurse umane Career Advisor, care isi propune, dupa cum sugereaza si numele, sa ofere sfaturi intelepte in orientarea profesionala, atat la nivel individual, prin servicii de consiliere in cariera, cat si corporate, prin programe de recrutare si training.

In prezent, echipa Career Advisor este formata din trei persoane, insa afacerea, aflata deocamdata la inceput de drum, urmeaza un trend ascendent.
Madalina Uceanu a luat decizia deschiderii unui nou birou in luna martie. Asa cum se intampla in cazul oricarui nou sediu de companie, mobilierul constituie un aspect central, fiind amprenta vizibila a personalitatii managerului. In luna aprilie, participarea la un eveniment de coaching i-a prilejuit Madalinei Uceanu intalnirea cu Diana Blinda, manager al companiei Hansen. La momentul respectiv, Madalina Uceanu se pregatea sa inaugureze noul spatiu, insa nu avea inca mobilierul necesar. Isi aminteste chiar ca in acea perioada a realizat teleconferinte folosind drept scaun un bax de apa minerala.
Marturiseste ca a ales sa colaboreze cu Hansen nu numai datorita calitatii incontestabile a mobilierului importat de aceasta companie, ci, mai ales, datorita sprijinului prompt pe care reprezentantii acestei companii i l-au acordat in acele momente dificile. A beneficiat de ceea ce s-ar putea numi un imprumut: pana a fost gata mobila comandata, biroul Madalinei Uceanu a fost mobilat cu toate piesele necesare, pentru ca ea sa-si poata derula activitatea in conditii normale. Compania Hansen a ajutat-o pe Madalina Uceanu sa aleaga mobilierul ideal pentru biroul sau, tinand cont de perspectiva clientei, viziunea arhitectului si raportul calitate-pret. Alegerea mobilierului a fost vazuta ca o investitie: a stiut inca de la bun inceput ca va avea piese de rezistenta, de care se va folosi pentru mult timp, si elemente strict de decor, pe care le va putea inlocui atunci cand va simti nevoia.
Nuanta dominanta in biroul Madalinei Uceanu este gri, iar rosu, care ne duce cu gandul la dinamismul carierelor actuale, este pata de culoare ce indulceste seriozitatea spatiului, caracterizat de sobrietate si profesionalism.
Un alt proiect de suflet al Madalinei Uceanu este Portal HR, un spatiu virtual in care se selecteaza informatie de actualitate despre domeniul resurselor umane disponibila pe piata internationala, pentru a o face accesibila tuturor. Elementul care face diferenta intre acest proiect al Madalinei Uceanu si alte site-uri de profil este faptul ca pune la dispozitia tuturor celor care au o responsabilitate asupra oamenilor din echipele lor, fie ca sunt business manageri sau specialisti in resurse umane, o multime de informatii de calitate din domeniul resurselor umane, de la studii de specialitate si sfaturi pentru training si dezvoltare, la un magazin on-line de cursuri.

www.atl-service.kiev.ua/
www.sunglass4you.com.ua