Este, fara indoiala, la moda sa vorbesti despre o noua viziune antreprenoriala, despre angajamentul social, despre respectul fata de mediu, despre o noua cultura organizationala, despre incercarea de a deschide noi drumuri tehnologice si a impune o noua abordare din punct de vedere ergonomic si al designului. Sunt multi care incearca sa faca mici pasi pe una sau alta dintre aceste directii. Sunt insa rare cazurile celor care au forta, indrazneala si capacitatea de a realiza in acelasi timp toate aceste schimbari printr-o reasezare din temelii. Un astfel de exemplu de exceptie il reprezinta ACTIU, producatorul de mobilier de birou din Spania.
Idei de succes
Festivitatea Ta
Unul dintre momentele cele mai importante si mai emotionante din viata unui tanar il reprezinta absolvirea facultatii. Si, in fiecare an, sunt 150.000 de absolventi de studii superioare. E normal ca fiecare sa-si doreasca ca acest moment de exceptie sa fie marcat de o festivitate de care sa-si aduca aminte cu bucurie toata viata. Este insa si unul dintre cele mai stresante momente, tinand cont de dificultatea ultimei sesiuni de examene si de pregatirea si de sustinerea lucrarii de diploma. Astfel, este evident ca ai nevoie de un sprijin competent pentru organizarea unui eveniment de o asemenea importanta si anvergura. Este exact sprijinul pe care compania Festivitatea Ta isi propune sa-l ofere noilor absolventi.
Cine te ajuta la inceput de drum
De aproape doua decenii, Madalina Uceanu este unul dintre profesionistii devotati domeniului resurselor umane. Dupa ce, timp de 15 ani, a fost fidela unei singure companii, in aceasta primavara a decis sa continue activitatea pe cont propriu, din dorinta de a ii ajuta pe cei din jur sa inteleaga ca managementul propriei cariere depinde de tine insuti. In prezent, Madalina Uceanu conduce compania de resurse umane Career Advisor, care isi propune, dupa cum sugereaza si numele, sa ofere sfaturi intelepte in orientarea profesionala, atat la nivel individual, prin servicii de consiliere in cariera, cat si corporate, prin programe de recrutare si training.
You&Me, bijuterii cu personalitate
In 2001, You&Me nu era inca un brand in domeniul magazinelor de bijuterii, activitatea firmei fiind limitata la cea de import. Se acumulase insa o intreaga nemultumire si frustrare fata de modul in care magazinele de profil intelegeau comertul cu bijuterii de argint si pietre semipretioase. Chiar si in strainatate modul de raportare la bijuteriile de argint era total diferit fata de atitudinile, mentalitatile si receptarile privitoare la comercializarea bijuteriilor din aur, asa ca You&Me a ajuns la hotararea de a deschide propriile magazine si a impune in piata o alta viziune. Acesta a fost motivul pentru care nu s-a apelat la o franciza. You&Me trebuia sa-si impuna propria personalitate.