Istoria companiei Gerocossen, brand binecunoscut si apreciat astazi in universul produselor cosmetice, a pornit in 1990 practic de la zero. De fapt, totul a pornit din entuziasmul si increderea in propriile forte si in propria competenta a trei specialisti si colegi din cadrul companiei de cosmetice Miraj din Bucuresti: Stanca Cismaru (inginer chimist, cu o experienta indelungata in industria cosmetica, in domeniul productiei, cercetarii si dezvoltarii de noi produse, creatorul principal al multor produse cosmetice si posesoarea a peste 30 de brevete de inventie), Elvira Sas (chimist cu multa experienta in domeniul calitatii produselor cosmetice) si Radu Bogdan (inginer mecanic cu practica indelungata in domeniul utilajelor pentru industria cosmetica si managementului comercial). Impreuna stiau practic totul despre cosmetice, dar aproape nimic despre afaceri. Si, mai grav, dispuneau doar de micile economii de familie care, puse toate la un loc, de abia echivalau cu pretul a doua autoturisme Dacia.
Branduri romanesti
Gerocossen, o poveste romaneasca de succes
Fares, un brand romanesc cu traditie
Chiar daca nu suntem nici englezi, nici rusi si nici japonezi, ceaiul joaca un rol important in viata noastra de fiecare zi. Fata de alte produse la care aproape ca nu gasim decat branduri straine sau cu capital strain, in cazul ceaiurilor, lider pe piata din Romania este o firma cu capital integral romanesc: Laboratoarele Fares Bio Vital din Orastie sau, pe scurt, Fares.