Luni, 21 Mai

Ultimele Titluri :
Te afli aici : Oameni Oameni de langa tine Liviu Souca, Managing Partner Hansen Office Design

Liviu Souca, Managing Partner Hansen Office Design

Email Imprimare

La 43 de ani, Liviu Souca se poate considera deja nu numai un om realizat, dar si fericit. Cu o pregatire profesionala construita temeinic, de la licenta in Drept la studiile aprofundate de vanzari, management, finante, comunicare si analiza tranzactionala, el a reusit sa parcurga si un drum de un real succes in business. Debutand ca Sales Manager si apoi Product Manager, la Brimex Consumer, una dintre primele companii de distributie FMCG din Romania, a trecut apoi la BDG (Beverages Distribution Grup), unde de la pozitia de Sales Manager a trecut la cea de General Manager. Aici a reusit sa creasca in cinci ani cifra de afaceri a companiei, de la 350.000 euro la 7 milioane de euro pe an, si numarul de clienti, de la 400 la 2.200. Apoi, in 2003, sesizand nevoia crescuta de servicii premium pentru amenajarea de birouri, infiinteaza impreuna cu Diana Blinda, actuala lui sotie, propria lor firma - Hansen Office Design, pe care, in calitate de Managing Partner, o aduce in 2007 la o cifra de afaceri de 1,8 milioane de euro, inscriindu-si in palmares clienti importanti precum Adobe, Autoliv, Boom TV, DuPont, Lukoil, Nortel, Orange, P&G, Siemens, Xerox.

Succesul se datoreaza si acordarii gratuite de consultanta pentru toti clientii. Proprii arhitecti ai firmei elaboreaza un concept personalizat care sa corespunda cat mai bine, si din punct de vedere functional, si din punct de vedere al bugetului si gustului clientului, pe care, dupa optimizare, il implementeaza cu sprijinul celor mai reputati producatori de mobila de birou. In cazul proiectelor foarte mari care puteau depasi competentele propriilor arhitecti, firma a apelat intotdeauna la serviciile unor colaboratori specializati pe tipul particular de proiect in cauza. Tinand cont si de calitatea produselor selectate de la cei mai reputati producatori din intreaga lume, a reusit sa impuna brandul Hansen prin produse si servicii premium care sa creeze cu adevarat clienti fericiti. Hansen ofera concepte si produse de calitate care se disting prin designul de exceptie pe care il incorporeaza.
Propria imagine este vitala pentru orice companie, atat fata de clienti si de parteneri, cat si fata de propriii angajati. Un rol esential in acest sens il joaca mobilierul, decoratiunile interioare si modul de organizare al birourilor. Hansen ofera solutii integrate beneficiind de expertiza unor firme de prestigiu din diferite tari, fiecare venind cu propriile solutii, cu propria viziune si propriul stil. Astfel, la Hansen intotdeauna ai de unde alege si exista solutii pentru orice gust si pentru orice pretentii.
Dincolo de firme pentru care Hansen detine calitatea de dealer oficial, precum corporatia canadiana Teknion, Hansen lucreaza cu o lista selecta de parteneri-producatori din Europa precum Bulo, Caimi, Dauphin, Boss Design, Sedus, Ares Line sau Adrenalina, fiind astfel capabil sa raspunda si celor mai exigente cerinte ale clientilor, arhitectilor si designerilor din Romania. Astfel, nu e de mirare ca lista de clienti cuprinde firme de prestigiu, institutii europene, banci, universitati, hoteluri, grupuri media sau firme precum Top Brands, Orange, Siemens, Xerox sau Subaru. Dar Hansen a tratat intotdeauna cu aceeasi solicitudine si atentie pe toti clientii, indiferent ca era vorba de o persoana fizica ce dorea o amenajare minora a propriului birou de acasa sau ca era vorba de un proiect de anvergura a unei multinationale.
Hansen a avut intotdeauna in vedere ca biroul tau este cartea ta de vizita, indiferent ca vorbim de un birou managerial sau de biroul tau de acasa. Dar Hansen s-a preocupat in egala masura de confortul angajatilor, esential, atat pentru randamentul muncii lor, cat si din punct de vedere al relatiei acestora cu firma la care lucreaza, pentru ca loialitatea unui angajat depinde si de respectul cu care considera ca este tratat, respectiv de confortul care ii este asigurat la locul de munca.
Designul pe care il descoperi cand pasesti intr-o firma este esential si din punctul de vedere al imaginii pe care o creezi oricarui vizitator sau partener de afaceri. Sunt aspecte care in Romania erau ignorate de multa lume in anii ’90, dar de care astazi sunt deja constienti majoritatea, firme sau persoane fizice. Hansen s-a impus rapid in piata tocmai datorita grijii pentru detalii, datorita flexibilitatii si mai ales atentiei personale. De aceea clientii au fost intotdeauna multumiti de serviciile si produsele primite si s-au simtit confortabil in cadrul acestei colaborari. Nici nu este de mirare, pentru ca expertii Hansen nu omit nici un aspect - de la partajarea spatiului si pana la asigurarea unui sistem optim si deosebit de iluminat si al indispensabilelor obiecte decorative. Solutiile propuse pot cuprinde chiar si adevarate opere de arta, cum se intampla in cazul creatiilor trend-setter-ului din domeniul designului de interior, al mobilierului si al sistemelor de iluminare, Karim Rashid, unul dintre cei mai avangardisti designeri contemporani cunoscut pentru modul in care isi transfera talentul in munca sa, care deriva din arta. Dar solutiile Hansen pot excela in egala masura in ceea ce priveste solutiile clasice, totul depinzand exclusiv de preferintele clientului, Hansen asigurand clientului tocmai posibilitatea de a alege dintr-o paleta cat mai diversa de solutii posibile.
Criza a marcat, in 2009, o schimbare majora in cadrul intregii economii si implicit si in cadrul activitatii companiei conduse de Liviu Souca si Diana Blinda. Caderea dramatica a pietii a necesitat o adaptare rapida. Scaderea comenzilor a fost insa partial compensata de scaderea cheltuielior cu chiriile si cu forta de munca. Fata de marile companii, avantajul unei companii relativ mici, precum Hansen, consta tocmai in capacitatea de adaptare rapida la cele mai dificile provocari ale pietei. Astfel, anul 2009 a fost caracterizat de o adaptare rapida la noile cerinte ale pietei. Anul 2010 nu a adus in schimb modificari semnificative fata de 2009, asteptandu-se chiar pentru ultimul trimestru o usoara crestere, de apoximativ 10%, fata de perioada similara din 2009, cand s-au inregistrat cele mai slabe rezultate. Principalele modificari survenite in piata vizeaza in primul rand reducerea drastica a proiectelor mari. Au aparut insa si altfel de modificari. Daca anii trecuti cresteau rapid centrele medicale si cabinetele notariale si avocatiale, acum comenzile din partea notarilor si avocatilor aproape au disparut, iar cele ale centrelor medicale s-au redus si ele. In schimb, s-a inregistrat o crestere a comenzilor din partea persoanelor fizice care si-au mobilat biroul de acasa. Iar acestea nu mai achizitioneaza direct un birou sau alta piesa necesara, ci apeleaza la un specialist, designer sau arhitect, care le face un proiect, un concept de aranjare. Astfel, arhitectii isi ocupa rolul care le revine - de proiect manageri pentru client.
Din punctul de vedere al mobilierului, la nivel international, lumea se reintoarce spre alb si culori deschise. Toate aceste tendinte sunt urmarite cu atentie de Liviu Souca si Diana Blinda, incercand sa vina permanent in intampinarea noilor solicitari ale clientilor si sa le asigure un maxim de optiuni, de posibilitati de alegere, ca stil, nivel de calitate, de finisaje, de pret.
De la clasic la modern cu greu poti formula o solicitare careia specialistii de la Hansen sa nu ii poata raspunde. Aceasta este poate principala diferenta fata de competitori. Alaturi de produsele si de serviciile premium si de calitatea si designul incorporat, aceasta transforma orice client intr-un client fericit. Toate acestea reprezinta probabil si principalele motive pentru care criza nu a reprezentat pentru Hansen decat un efort normal de adaptare la noile cerinte si particularitati ale pietei.

Comentarii (0)


Arata comentarii/Ascunde

Scrie comentariu


busy
 

CONCURS

SCRIE-NE DESPRE ROMANIA TA!

ConcursScrie-ne despre Romania ta! Trimite-ne si fotografiile sau filmele tale cu locuri, oameni, situatii sau intamplari din Romania pe adresa office@daciccool.ro.

Le vom posta si le vom premia pe cele mai bune.

Arata-ne Romania asa cum o vezi tu!

Poti castiga premii constand in produse romanesti oferite de magazinul online DACIC COOL.


 

CONCURS

FII COOL! DACIC COOL!

Descopera Romania asa cum au vazut-o, au simtit-o sau au iubit-o cei care au avut curajul sa ne spuna opiniile si visele lor sau sa ne trimita imaginile si sperantele lor. Descopera Romania prin ochii lor!
Scrie-ne despre o viata frumoasa si sanatoasa intr-o Romanie frumoasa si sanatoasa, scrie-ne despre cum iti doresti sa fie viata ta in tara ta!
Asteptam materialele tale pe adresa office@daciccool.ro.
Le vom premia pe cele mai interesante.
Poti castiga unul dintre cele 10 premii pentru frumusetea si sanatatea ta.