Programe educationale pentru copii, in domeniul robotica, programare si printare 3D

Imprimare

Este evident pentru toata lumea ca domeniul computerelor si domeniul digital in general are un viitor mare. Practic, multe dintre meseriile si profesiile traditionale vor disparea, acolo unde prezenta umana va putea fi inlocuita cu prezenta unui computer sau a unui robot. De aceea, educarea copiilor in domeniul IT este esentiala pentru a le asigura un viitor sigur.
ITsMAGIC® este o initiativa romaneasca in acest domeniu al educatiei IT. Dupa cum ne-au explicat reprezentantii companiei ROMEXIM PLUS, ITsMAGIC® este despre a-i face pe copii competitivi IT in era digitala. Simbioza dintre specialistii ROMEXIM PLUS si experti in domeniul educatiei a condus la proiectul de educatie ITsMAGIC®, in cadrul caruia tehnologia ofera experiente adecvate pentru dezvoltarea logicii si pentru a-i atrage pe copii in procesul de educatie. Bazele ITsMAGIC® conduc la o familiarizare facila cu orice provocare digitala.

Acest sistem educational din domeniul IT are trei programe de baza, trei serii de cursuri. Le prezentam pe rand. De mentionat ca varstele recomandate pentru aceste programe sunt orientative, caci copiii au niveluri de cunostinte si de dezvoltare diferite.
Itiny – In acest program, copiii (cu varste de la 5 ani in sus) invata regulile de baza in programare, prin realizarea unor pove sti interactive si a unor jocuri cu blocuri vizuale, preponderent pe tablete.Tot aici se face si acomodarea cu mediile de dezvoltare care utilizeaza echipamente de calcul superioare tabletelor, si anume PC, laptop etc. Pentru o intelegere cat mai facila a codului implementat, auxiliar, se folosesc roboti educationali.
ITeen – Juniorii (de la 7 ani in sus) sunt incurajati sa gandeasca in mod creativ, sa rationeze sistematic si sa lucreze in mod interactiv la realizarea unor povesti animate, a unor jocuri 2D si 3D, utilizand software educational specializat si concepte de baza JAVA. In acest modul se introduc notiuni de management de proiect, precum si elemente legate de ciclul de viata al unui proiect. Pentru o intelegere facila a codului implementat, auxiliar, se folosesc roboti educationali.
ITiger – Tinerii pasionati si curiosi (de la 12 ani in sus) invata concepte de programare avansata JAVA, JavaScript si HTML, utilizand medii de devoltare de tip text, dupa insusirea regulilor principale de programare. Proiectele se vor implementa respectandu-se ciclul de implementare a unui proiect software, iar principiile de management de proiect vor fi aprofundate. Pentru o intelegere facila a codului implementat, auxiliar, se folosesc roboti educationali.
De asemenea, compania a initiat si un program prin care tinerii si profesorii sunt incurajati sa se alature proiectului. Prin programul Iteach, ei pot deveni mentori pentru modulele Itiny si Iteen, sprijinind procesul de predare la clasa dupa finalizarea cursurilor.
Mai multe detalii despre programele educationale de IT gasiti pe website-ul companiei, www.itsmagic.ro sau pe pagina de Facebook oficiala: www.facebook.com/programaresirobotica.

www.itsmagic.ro