Targul de Publicitate al Romaniei - AD.expo

Imprimare

Publicitatea este ca aerul. Este peste tot in jurul nostru. Ajungem sa nu o mai bagam in seama. Totusi, nici o firma nu poate trai fara publicitate timp indelungat. La fel si un inotator de performanta pare ca rezista fara aer mai mult timp, el de fapt si-a optimizat respiratia si consuma chiar mai mult oxigen decat o persoana normala. Dar o face in conditii de performanta. Numarul firmelor care isi gestioneaza singure activitatile de publicitate a crescut enorm de la an la an. Acestea au la dispozitie aproape toate uneltele necesare pornirii si gestionarii unei campanii de publicitate in cateva minute. Harta publicitatii este foarte dinamica. Globalizarea a patruns si aici, poate chiar mai mult decat in alte industrii. Providerii locali de spatiu publicitar sau servicii publicitare sunt chiar mai numerosi decat in trecut, insa ei se confrunta cu o scadere a ponderii businessului lor in fata celor globali. In acelasi timp, providerii globali, de obicei cu o anvergura foarte mare, sunt nevoiti sa automatizeze cat mai mult relatia provider-client pentru a putea gestiona volumele mari de interactivitate, pierzand avantajele contactului uman, nemijlocit cu partenerii de afaceri.

In aceste conditii, toata lumea are nevoie de un loc de intalnire, de informare si de imprietenire. Targul de Publicitate al Romaniei este organizat in acest fel: un loc in care providerii din industria publicitatii au ocazia sa expuna managerilor interesati de publicitate argumentele si ofertele care sa ii ajute in luarea deciziilor.
Targul va avea loc pe 29 noiembrie 2016 in Bucuresti si face parte dintr-o serie complexa de evenimente de advertising, http://AD.events, care pe parcursul a doua luni vor include competitii de publicitate, interviuri si dezbateri live, un masterclass si o gala de premiere a performantei in industrie. Organizatorii vor crea conditii pentru interactiunea dintre managerii companiilor care isi gestioneaza singuri campaniile publicitare si expozantii care vor prezenta idei si solutii inovatoare, adaptate momentului atat in ceea ce priveste noile tehnologii, cat si trendurile de comunicare. Nu in ultimul rand, in cadrul targului, vizitatorii vor beneficia de oferte special concepute pentru acest eveniment.
Ziua petrecuta in cadrul targului va insemna o zi speciala pentru toti vizitatorii deoarece, pe langa afaceri, vor avea ocazia sa participe la un masterclass despre publicitate (AD.master), sa se implice in dezbateri live cu public (AD.talks) si sa isi incheie ziua in mod festiv la gala de premiere (AD.awards). In cursul lunii august, vizitatorii targului pot obtine acces gratuit prin inscriere pe site-ul evenimentelor http://AD.events. Seria de evenimente AD.events este organizata de catre 4.EVENTS, divizia de evenimente a Clero Vision. Din cadrul aceleiasi companii mai face parte si proiectul FLEXI.LIVE, care se ocupa de productia video live pentru evenimente din Romania, Elvetia, Olanda, Franta, Austria, Cehia, Ungaria.