
Transparenta este cuvantul cheie care descrie cel mai bine acest spatiu si care surprinde vizitatorul inca de la exterior, ferestrele mari permitand accesul privirii in interior, fara obstacole. Nevoia de intimitate si de distantare intervine doar in cadrul service-ului propriu-zis, prin jaluzelele albe, mate, care separa munca tehnicienilor de privirile curioase din strada.

Conceptul Nokia Care, originar din Asia, este adus, in premiera, nu numai in Romania, ci si in Europa. Razvan Marinescu afirma ca in spatele acestui concept sta dorinta de a crea un spatiu agreabil, o oaza de lumina si racoare, in care clientul sa poata astepta repararea telefonului. De altfel, pentru ca timpul de asteptare sa treaca mai repede, cei care trec pragul Nokia Care au posibilitatea sa se conecteze la internet si sa-si instaleze pe telefon programe dintre cele mai diverse, incluzand chiar si OVIMaps, softul de harti dezvoltat de Nokia. Totul, navigand pe tastatura unui notebook de ultima generatie, disponibil in premiera in tara noastra.
Intr-o societate in care colaborarea proprietar-arhitect nu este inca valorificata la intregul potential, Razvan Marinescu a apelat la consultanta arhitectei Raluca Popescu. In organizarea spatiului, conditionata si de incadrarea intr-un buget prestabilit, s-a pastrat conceptul general Nokia (planul de marketing fiind, de altfel, elaborat impreuna cu brandul finlandez), arhitecta Raluca Popescu adaugand petele de culoare si configurand dispunerea mobilierului.

Centrul Nokia Care functioneaza, in prezent, si ca centru de service Orange, insa Razvan Marinescu afirma ca scopul este atragerea clientilor de pe piata libera, indiferent de operatorul de telefonie mobila. In acest sens, directorul Nokia Care marturiseste ca, adesea, un numar mare de clienti inca de la inceput nu este neaparat un avantaj, fiind mult mai bine ca lucrurile sa creasca treptat, organic, pentru ca personalul Nokia Care sa poata raspunde adecvat tuturor solicitarilor, oricat de diverse si de multe ar fi acestea. Investitia a fost realizata impreuna cu brandul finlandez, urmand a fi amortizata in cel mult doi ani. Centrul Nokia Care se dezvolta constant, atingand deja, la foarte putin timp de la deschidere, la nici doua luni, la un numar de 500 de clienti lunar, aproximativ un sfert din targetul stabilit.