Vineri, 19 Apr

Ultimele Titluri :
Te afli aici : Afaceri Idei de succes Lena Criveanu, feminitate si business

Lena Criveanu, feminitate si business

Email Imprimare

Traim intr-o lume a barbatilor, in care, ca sa se faca auzita, femeia are nevoie de tenacitate, inteligenta, putere de convingere. In acelasi timp, traim intr-o societate care pune mare accent pe imagine, iar stilul vestimentar joaca, in acest sens, un rol crucial. Ca sa fie apreciata, admirata si iubita la adevarata ei valoare, femeia nu are voie sa-si uite feminitatea. Lectie de stil cu designerul Lena Criveanu.

Exista o teorie care spune ca, sub invelisul delicat al corpului feminin se ascunde un suflet mai degraba masculin. Intr-adevar, daca ne uitam cu atentie la femeile care au avut si continua sa aiba un cuvant de spus in aceasta lume a barbatilor ajungem sa dam crezare acestei teorii, pentru ca, de cele mai multe ori, dincolo de aspectul exterior care creeaza impresia vulnerabilitatii, sta un interior de otel, indispensabil femeii pentru a rezista in fata tuturor incercarilor vietii.
Problema apare atunci cand femeia incearca sa-si mascheze sau sa-si nege, pur si simplu, feminitatea, ascunzandu-si farmecul in spatele pantalonilor sau al sacourilor, embleme ale masculinului. Aici intra in scena designerul, care trebuie s-o ajute pe femeie sa-si redescopere feminitatea, s-o faca sa inteleaga ca tocmai in aceasta feminitate sta puterea ei. Lena Criveanu face asta din 1997, de cand a inceput urcusul anevoios al modei pe cont propriu. De atunci si pana astazi, ea le reaminteste femeilor ca nu sunt egale cu barbatii, ci, dupa cum afirma cu deplina convingere, superioare lor. Le invata ca nu numai pantalonii pot fi comozi, ci si o fusta, un sarafan sau o rochie, cu conditia sa stii cum sa o porti.
A ramas fidela feminitatii, convinsa fiind ca mai sunt si astazi femei care apeleaza la aceasta arma, asa cum faceau, in vremuri de mult apuse, femei celebre, precum Madame de Pompadour. Pe celelalte, care inca ezita, reuseste sa le convinga prin creatiile sale. Recent, a lansat o linie vestimentara ce vine in intampinarea femeii de afaceri, care trebuie sa aiba incredere in ea insasi si sa inspire incredere celor din jur, atat la birou, cat si la evenimente dintre cele mai diverse. Lena Criveanu si-a propus sa scoata femeia de afaceri din sablonul uniformei, sa-i evidentieze personalitatea, fara sa rastoarne insa codurile vestimentare ce se aplica la acest nivel. Creatiile ei pastreaza codul de culoare valabil in banci sau multinationale, precum gri, bleumarin sau nuante de crem. Originalitatea intervine la nivelul detaliilor mici, care fac insa diferenta: terminatiile nefinisate-neobisnuite pentru o fusta business, pelerina in loc de banalul sacou, talia marcata si spatele subliniat. Sunt creatii cu linii rafinate, gandite, atat la nivelul culorilor, cat si al materialelor, sa imbrace femeia de afaceri in diferitele momente ale zilei: casmir si lana - pe timpul zilei, la birou, matase in nuante de bleu si roz pal - seara, pentru evenimente mai pretentioase. Mereu la curent cu tendintele din metropolele modei internationale, Lena Criveanu are in vedere si permanenta mobilitate a femeii de afaceri din Romania, care trebuie sa se reprezinte cu acelasi succes atat in tara, cat si peste hotare. 
Succesul de care se bucura creatiile Lenei Criveanu sta in detalille si in accesoriile care le confera o personalitate distincta. Si, cel mai important, in capacitatea Lenei Criveanu de a privi omul sub toate fatetele, pentru a-i evidentia calitatile. Sfatul ei pentru toate femeile: nu uitati sa fiti feminine!
Dorindu-si sa fie mereu aproape de clientele sale, Lena Criveanu a decis sa-si instaleze biroul chiar in atelierul de creatie. Isi petrece o buna parte din zi la masa de lucru, aplecata cu pasiune asupra schitelor pentru viitoare modele, asa ca avea nevoie de un scaun cat se poate de confortabil. Si cu un design placut, evident. Din oferta vasta de scaune ergonomice de pe piata, Lena Criveanu si-a ales un scaun Capisco, de la brandul HAG, importat in Romania de compania Hansen Office Design. Un model revolutionar prin forma si functionalitate la momentul lansarii, in urma cu doua decenii, Capisco a devenit astazi un simbol al libertatii de miscare, chiar si atunci cand stai pe scaun. Nu e de mirare ca vizitatorii Lenei Criveanu sunt atrasi de el ca de un magnet si doresc sa se convinga personal de confortul nelimitat pe care il ofera… In cazul Lenei Criveanu, pasiunea pentru designul vestimentar merge mana in mana cu pasiunea pentru designul de interior, despre care discuta cu entuziasm, ori de cate ori are ocazia, cu Diana Blinda, Managing Partner Hansen Office Design. La urma urmei, spatiul trebuie sa fie si el imbracat cu gust si personalitate, asemenea fiecaruia dintre noi.


Comentarii (0)


Arata comentarii/Ascunde

Scrie comentariu


busy
 

CONCURS

SCRIE-NE DESPRE ROMANIA TA!

ConcursScrie-ne despre Romania ta! Trimite-ne si fotografiile sau filmele tale cu locuri, oameni, situatii sau intamplari din Romania pe adresa office@daciccool.ro.

Le vom posta si le vom premia pe cele mai bune.

Arata-ne Romania asa cum o vezi tu!

Poti castiga premii constand in produse romanesti oferite de magazinul online DACIC COOL.


 

CONCURS

FII COOL! DACIC COOL!

Descopera Romania asa cum au vazut-o, au simtit-o sau au iubit-o cei care au avut curajul sa ne spuna opiniile si visele lor sau sa ne trimita imaginile si sperantele lor. Descopera Romania prin ochii lor!
Scrie-ne despre o viata frumoasa si sanatoasa intr-o Romanie frumoasa si sanatoasa, scrie-ne despre cum iti doresti sa fie viata ta in tara ta!
Asteptam materialele tale pe adresa office@daciccool.ro.
Le vom premia pe cele mai interesante.
Poti castiga unul dintre cele 10 premii pentru frumusetea si sanatatea ta.