Neby Shoes: Pantofi de calitate pentru toate gusturile

Imprimare

Cand dau dovada de seriozitate, creativitate si profesionalism, producatorii romani de incaltaminte pot rivaliza chiar si cu branduri internationale renumite. Este si cazul companiei Neby Shoes din Bucuresti, care are deja 24 de ani de experienta in domeniu si ale carei valori, respectate de-a lungul timpului, sunt foarte clar definite: calitate, design si confort. Producatorul roman este deja foarte apreciat de catre clientii sai din intreaga tara, caci ofera o gama larga de produse pentru toate categoriile de varsta si pentru toate bugetele. Oferta de incaltaminte a acestui producator autohton este, intr-adevar, foarte generoasa, mergand de la incaltaminte de zi, sport si casual pana la pantofi de ocazie, mai pretentiosi, atat pentru femei, cat si pentru barbati. Compania a inceput cu cativa angajati, iar in timp s-a extins. Modelele create sunt inspirate, in principal, din ceea ce se poarta in fiecare an, din tendintele generale in materie de incaltaminte. Unele modele sunt create chiar de fondatorul companiei, domnul Ionel Nebunu, care este la curent cu tendintele nationale si internationale, vizitand targuri si expozitii de profil din alte tari. Din productia Neby Shoes, 80% reprezinta modele de dama, restul fiind modele pentru barbati. Reteaua de distributie este extinsa in toata tara. Odata cu noua investitie in linia de productie mecanizata, capacitatea de productie a crescut vertiginos. Astfel, compania poate optimiza cerintele clientilor mult mai eficient. Dupa cum ne-a spus reprezentantul companiei, domnul Marian Burcea, Marketing Manager, romanii prefera pantofii sport casual, pentru ca, conform statisticilor, le plac mai degraba pantofii comozi. Iar acest lucru este valabil atat in ceea ce priveste publicul feminin, cat si publicul masculin. Culorile preferate sunt culoarea curcubeului si rozul, culoarea curcubeului fiind culoarea oamenilor hotarati, iar culoarea roz fiind la mare cautare printre femei. Totusi, modelele de culoare alba, bleumarin si cele cu imprimeu au fost si ele foarte cautate, in continuare, atat de catre barbati, cat si de catre femei. In ceea ce priveste incaltamintea pentru birou, potrivita cu tinutele de tip office, femeile opteaza in continuare pentru pantofii cu toc, dar se observa si o tendinta spre incaltamintea mai comoda, fara toc sau cu toc mic.
Comportamentul clientului roman in ceea ce priveste incaltamintea nu este foarte diferit de al europenilor: o romanca isi cumpara in medie 4-5 perechi de pantofi pe an, cu doua mai putin ca media europeana, iar un barbat roman isi cumpara in medie doua perechi de pantofi pe an. Chiar daca antreprenorii romani din domeniu se confrunta cu unele greutati (resurse umane insuficiente, lipsa unor solutii de finantare si de consultanta, sincope in fluxul de numerar sau lipsa unor surse autohtone de materie prima), compania Neby Shoes a demonstrat ca, daca ai vointa si perseverenta si daca reusesti sa intuiesti gusturile in materie de incaltaminte ale clientilor tai, poti reusi si intr-un domeniu atat de concurential din sectorul fashion cum este incaltamintea.
Dorind sa fie cat mai apropiata de clientii sai, de curand, compania a deschis un magazin propriu, magazinul Neby Shoes din Park Lake (etaj 1), cel mai nou mall din Bucuresti. Datorita succesului inregistrat cu acest magazin, compania mizeaza acum si pe comertul online, investind si intr-un magazin online, pe care il gasiti la adresa www.nebyshoes.ro.


www.nebyshoes.ro