Joi, 2 Jul

Ultimele Titluri :
Te afli aici : Afaceri La birou Hansen, partenerul companiilor care se respecta

Hansen, partenerul companiilor care se respecta

Email Imprimare

Propria imagine este vitala pentru orice companie, atat fata de clienti, de parteneri, cat si fata de proprii angajati. Un rol esential in acest sens il joaca mobilierul, decoratiunile interioare si modul de organizare al birourilor. Sunt aspecte care, la prima vedere, ar putea parea minore, dar numai cine nu s-a confruntat cu ele le poate ignora.

Este esential pentru a obtine rezultate pe masura asteptarilor, fara pierderi inutile de timp, sa gasesti colaboratori seriosi si competenti. De cele mai multe ori esti silit sa apelezi la mai multe firme specializate pe compartimentare, pe mobilier, decoratiuni etc., iar armonizarea ofertelor si actiunilor acestora poate deveni un adevarat cosmar. In schimb, compania Hansen iti ofera solutii integrate beneficiind de expertiza unor firme de prestigiu din mai multe tari. Dincolo de calitatea de dealer oficial al corporatiei canadiene Teknion, Hansen lucreaza cu o lista selecta de parteneri-producatori din Europa: Bulo, Caimi, Dauphin, Boss Design, Sedus, Ares Line, Adrenalina, fiind astfel capabil sa raspunda si celor mai exigente cerinte ale clientilor, arhitectilor si designerilor din Romania. Astfel, nu este de mirare ca lista de clienti cuprinde firme de prestigiu, institutii europene, banci, universitati, hoteluri, grupuri media sau firme precum Orange, Siemens, Xerox, Subaru sau Top Brands.
Apeland la expertiza Hansen, birourile companiei tale vor fi confortabile pentru tine si pentru angajatii tai. In acelasi timp, ele vor impresiona orice vizitator prin eleganta si originalitate. Si aceasta datorita unor solutii de amenajare a spatiului ce ofera echilibru intre confort si utilitate, intre rafinamentul clasic si ultimele tendinte contemporane, utilizand mobilier produs de companii de prestigiu.
Caracteristic expertilor Hansen este grija pentru detalii, flexibilitatea si, mai ales, atentia personala. De aceea, clientii au fost totdeauna multumiti de serviciile si produsele primite si s-au simtit confortabil in cadrul acestei colaborari.
Colaborarea incepe, de obicei, cu o prima intalnire de consultanta, in care se analizeaza dorintele de amenajare a spatiului si ce anume trebuie sa comunice acesta, oferindu-se solutiile optime de planificare.
Planificarea spatiului este esentiala inainte de inchirierea sau cumpararea acestuia pentru a putea fi sigur ca acesta va satisface nevoile actuale si pe cele de dezvoltare ale firmei. Sunt luate in calcul toate aspectele, de la partajarea spatiului - prin pereti de sticla, panouri de lemn, rigips sau o imbinare a acestor materiale - la amenajarea vestiarelor in diferite culori si stiluri, oferta demonstrand ca mobilierul poate fi si practic, si elegant, in acelasi timp. Evident, nu sunt neglijate nici pardoselile si nici sistemul de iluminare, lumina reprezentand un element important pentru realizarea unei atmosfere placute.
O atentie speciala este acordata si accesoriilor de birou, vaselor si ceasurilor decorative, pentru ca la Hansen orice detaliu este important.
Pentru realizarea mobilierului propriu-zis stau la dispozitie nenumarate oportunitati, incepand cu piesele aflate in stoc, pentru care se beneficiaza de o reducere de 25%, si pana la creatii ce reprezinta adevarate opere de arta, cum este cazul celor realizate de trend-setter-ul din domeniul design-ului de interior, al mobilierului si al sistemelor de iluminare, Karim Rashid, unul dintre cei mai avangardisti designeri contemporani.
O atentie speciala este acordata mobilierului pentru receptii, deoarece aici se formeaza primele impresii despre o companie. Atunci e momentul sa cuceresti din start pe cel ce-ti trece pragul, prin mobilierul elegant al companiei tale! Apoi nu este mai putin important mobilierul asortat care creeaza armonia unei sali de intalniri. Este exact ceea ce iti doresti atunci cand iti reunesti echipa sau te intalnesti cu vizitatorii tai. Fiecare parte completeaza intregul si contribuie la succesul companiei.
Un rol esential il joaca si mobilierul operativ. Un salariat se va simti motivat atunci cand este respectat si se simte confortabil la locul de munca. Lucrezi bine acolo unde iti place să lucrezi! Regula se aplica tuturor angajatilor tai. Alege un mobilier confortabil si modern pentru birourile cu care si ei se vor mandri!
Evident, nimeni nu va trece cu vederea mobilierul directorial.  El reprezinta continuarea personalitatii tale. Supletea liniilor, fermitatea stilului si atentia pentru fiecare detaliu. Biroul vorbeste intotdeauna despre manager. Tu alegi ce vrei sa spuna despre tine!
Astfel, pentru toti managerii constienti de faptul ca designul si mobilierul firmei reprezinta un element determinant pentru propria lor imagine si pentru imaginea firmei pe care o conduc, Hansen este partenerul ideal.

www.hansen.ro

 

Comentarii (0)


Arata comentarii/Ascunde

Scrie comentariu


busy
 

CONCURS

SCRIE-NE DESPRE ROMANIA TA!

ConcursScrie-ne despre Romania ta! Trimite-ne si fotografiile sau filmele tale cu locuri, oameni, situatii sau intamplari din Romania pe adresa office@daciccool.ro.

Le vom posta si le vom premia pe cele mai bune.

Arata-ne Romania asa cum o vezi tu!

Poti castiga premii constand in produse romanesti oferite de magazinul online DACIC COOL.


 

CONCURS

FII COOL! DACIC COOL!

Descopera Romania asa cum au vazut-o, au simtit-o sau au iubit-o cei care au avut curajul sa ne spuna opiniile si visele lor sau sa ne trimita imaginile si sperantele lor. Descopera Romania prin ochii lor!
Scrie-ne despre o viata frumoasa si sanatoasa intr-o Romanie frumoasa si sanatoasa, scrie-ne despre cum iti doresti sa fie viata ta in tara ta!
Asteptam materialele tale pe adresa office@daciccool.ro.
Le vom premia pe cele mai interesante.
Poti castiga unul dintre cele 10 premii pentru frumusetea si sanatatea ta.