Miercuri, 23 Jan

Ultimele Titluri :
Te afli aici : Blogurile brandurilor Dacic Cool Blog Iwostin Branduri europene care au reusit sa cucereasca inimile romanilor


Branduri europene care au reusit sa cucereasca inimile romanilor

Email Imprimare

Astazi, piata europeana este deja o realitate careia ii apartine atat Romania, cat si Polonia. Multe branduri locale au reusit sa depaseasca granitele propriei tari si sa se impuna ca adevarate branduri comunitare. Compania Nepentes reprezinta un exemplu stralucit in acest sens. Calitatea de exceptie a produselor pe care le detine in portofoliu i-au permis sa se impuna deja pe piata romaneasca cu trei branduri deosebit de apreciate si de indragite de toti cei care le-au descoperit in diferitele lanturi de farmacii si carora le-au cucerit inimile si le-au castigat increderea: Iwostin, Emolium si Propolets. Nu a fost greu pentru ca Nepentes reprezinta un partener de nadejde. Astazi, Nepentes s-a hotarat sa faca un pas mai departe si sa vina in sprijinul fiecaruia nu numai cu produsele sale de exceptie, ci si cu un sfat competent, incercand sa intre in dialog direct cu toti cei care isi doresc o ingrijire optima a pielii, un aspect cat mai placut, o imunitate crescuta, pe scurt o sanatate si un aspect demn de invidiat, asa cum, fara indoiala, si le doreste fiecare cititor Dacic Cool.

Compania poloneza Nepentes, infiintata in 1991, care in urma unei dezvoltari rapide a reusit sa se listeze la bursa de valori din Varsovia in decembrie 2007, s-a impus prin competenta si seriozitate mai intai pe piata poloneza prin comercializarea unor produse de renume mondial.
2002 a reprezentat anul in care, pe baza propriilor cercetari, Nepentes a inceput productia propriilor preparate realizate in baza unor retete originale. Calitatea de exceptie a acestora le-a impus rapid pe piata poloneza, apoi in alte 15 tari central si est-europene, pentru ca in timp sa devina adevarate branduri comunitare.
O importanta deosebita a jucat-o si intelegerea corecta a trendului pietei mondiale in care dermocosmeticele aveau sa joace un rol mereu mai activ. In acelasi timp, Nepentes a stiut sa profite intr-un mod inteligent de calitatile aproape miraculoase ale izvoarelor termale prezente in Polonia, la Iwonicz Zdroj. Astfel, datorita in primul rand unei cercetari stiintifice aprofundate si sustinute, dermocosmeticele dezvoltate sub brandul Iwostin, testate dermatologic si recomandate inclusiv copiilor mici si nou-nascutilor, au reusit sa se impuna pe piata europeana, cucerind treptat si increderea a tot mai multi romani. Acest succes remarcabil a fost incununat in 2006 de obtinerea prestigiosului premiu polonez The best for beauty 2006.
Dar succesul repurtat de Nepentes nu se reduce la calitatile de exceptie ale produselor Iwostin. Lor li se adauga alte branduri deosebit de apreciate, precum Emolium sau Propolets, care nu au intarziat sa se impuna si ele datorita formulelor originale ce le asigura calitati deosebite.
Anul 2006 reprezinta un moment de referinta si datorita noii fabrici realizate cu fonduri europene regionale de dezvoltare care i-au permis sa atinga cele mai inalte standarde mondiale de calitate.
Dar Nepentes nu a investit doar in noi utilaje si tehnologii, ci mai ales in cercetare si in resurse umane. Astfel, nu numai ca fiecare angajat este un adevarat expert in domeniul sau de activitate, dar ei reprezinta o adevarata familie in care fiecare contribuie cu propria lui experienta si cu propriile cunostinte, o familie in care realizarile companiei reprezinta in acelasi timp un succes al fiecaruia dintre ei, pentru ca aici fiecare se implica cu daruire si pasiune.
Calitatea acestor produse este garantata de competenta si seriozitatea acestor oameni pasionati pentru care cea mai mare satisfactie o reprezinta aprecierea milioanelor de consumatori care se bucura de eficacitatea produselor lor.
Astazi putem afirma, fara a gresi, ca acestea nu mai sunt doar branduri poloneze, ci adevarate branduri europene indragite, pe zi ce trece, tot mai mult de consumatorii din Romania, care le-au adoptat ca adevarate branduri ale pietii romanesti. Interesul pe care publicul Dacic Cool l-a manifestat pentru aceste produse ne-a determinat sa deschidem acest blog prin care speram sa putem veni in intampinarea dumneavoastra cu cat mai multe informatii interesante si utile.

 

Comentarii (0)


Arata comentarii/Ascunde

Scrie comentariu


busy