Sambata, 21 Sep

Ultimele Titluri :
Te afli aici : Blogurile brandurilor Dacic Cool Blog SanoVita Idei pentru o masa sanatoasa: snitele de soia


Idei pentru o masa sanatoasa: snitele de soia

Email Imprimare

100% vegetala, bogata in proteine si fara colesterol, soia este o  sursa de sanatate in dieta noastra. Alimentele pe baza de soia se bucura de o mare popularitate, justificata de fisa nutritionala cu adevarat exceptionala a acestei leguminoase. Sa ne gandim doar la faptul ca semintele de soia contin proteine in proportie de aproximativ 50%, concurand astfel cu produsele lactate si carnea. Asa se explica si succesul de care se bucura soia in randul persoanelor vegetariene. Insa cu totii ar trebui sa fim mai atenti la pastrarea echilibrului intre alimentele de origine animala si cele de origine vegetala: tindem sa consumam mai multe proteine animale decat vegetale (cum ar fi cele din soia), raportul fiind, potrivit studiilor, de 70/30 (fata de 50/50, cum se recomanda). In plus, studiile recente demonstreaza efectul benefic al plantei de soia asupra sistemului nervos. Se pare ca prin consumul regulat de preparate din soia memoria pe termen lung este imbunatatita, chiar si in cazul persoanelor de peste 60 de ani.
Cu un snitel si o garnitura alaturi, pranzul este aproape gata. Traditionalul snitel vienez este astazi unul dintre cele mai apreciate preparate culinare, indiferent de continent. Se serveste, de obicei, cu o felie de lamaie, salata sau o garnitura de cartofi cu patrunjel sau unt. Insa snitelul nu mai este astazi un preparat exclusiv din carne. Snitelele de soia pot fi la fel de gustoase, iar cele de la SanoVita cu siguranta nu va vor dezamagi!
Prepararea lor este extrem de simpla: se fierb in apa pana cand se inmoaie (aproximativ o jumatate de ora), adaugandu-se condimente dupa gust (de la usturoi la cimbru sau foi de dafin). Se lasa apoi sa se scurga si se preseaza usor pentru a elimina excesul de apa. Din acest moment, se pregatesc asemenea produselor din carne: se prajesc la gratar sau se fac pane, urmand a se servi cu o garnitura, de exemplu garnitura de cartofi natur sau de legume amestecate. Nu ne ramane decat sa va uram pofta buna!

Comentarii (0)


Arata comentarii/Ascunde

Scrie comentariu


busy