Blogurile brandurilor Dacic Cool
Ceaiul verde si frumusetea
Fulgii de ovaz
Texturatele din soia, garantia unei vieti sanatoase
Un vis implinit
Este esential ca in viata sa facem ceea ce ne place! Se si spune ca, daca faci ceea ce iti place, nici nu mai ai senzatia ca muncesti, pentru ca faci totul cu bucurie, cu pasiune... Asa facem si noi lucrurile! Vedeti mai jos povestea Carmecitei Sava, directorul de Cercetare-Dezvoltare Gerocossen, intr-o emisiune realizata de Cleopatra Lorintiu pentru TVR 3.
O silueta perfecta pentru vara
E timpul atunci sa apelam de urgenta la o crema anticelulitica!
Musli, rapid, gustos si sanatos
Musli reprezinta o specialitate alimentara ce-si are originea in traditia elvetiana din zona Alpilor. La inceputul anilor 1900, medicul elvetian Maximilian Oskar Bircher-Benner, un adevarat reformator al obiceiurilor alimentare, a creat aceasta mancare dietetica pe care o folosea mai mult ca pe o masa sanatoasa de seara decat ca mic dejun. De altfel, si astazi, in Elvetia, musli este folosit in mod frecvent la cina. Traditional, aceasta mancare consta dintr-un amestec de fulgi de grau cu mere, nuci, alune si lapte. Doctorul a fost entuziasmat tocmai de calitatile biologice deosebite ale acestui amestec atat de gustos din alimente neprelucrate. In urma a nenumarate conferinte si carti de bucate scrise de membri familiei sale, deja in 1920, acest fel de mancare patrundea in lista de bucate a diferite restaurante din spatiul de limba germana, pentru ca dupa 1950 sa devina cu adevarat popular.
Campanii sociale ale brandului Zoppini
Brandul de bijuterii Zoppini are in derulare o interesanta campanie sociala. O parte din profitul obtinut din vanzarea bijuteriilor din colectia Feeling este donat pentru cercetarea medicala din domeniul celulelor stem in vederea eradicarii unor boli ale sistemului nervos, precum Parkinson, Alzheimer etc. Medalioanele Feeling, pe care le gasiti in magazinele You&Me, comunica libertate, energie, emotie, dragoste, imaginatie si vointa de a urmari noi obiective. Numele acestei colectii, Feeling, a fost ales astfel incat sa trimita la conceptele care ne inspira pe noi toti - Freedom, Energy, Emotion, Love, Imagination, New Goals. Nu e de mirare, asadar, ca reprezentantii cunoscutului brand italian de bijuterii si-au dorit realizarea unei asemenea campanii sociale.
Despre aceasta interesanta actiune a acestui brand de bijuterii ati putut afla mai multe din emisiunea N24 Meridian, realizata de Anton Caragea.
Laptele de soia, mai sanatos si mai hranitor
Rolul esential al conservantilor in cosmetica
Produsele cosmetice, la fel ca si cele alimentare, sunt atacate de bacterii, drojdii, fungi, riscand sa-si schimbe rapid proprietatile si in cateva zile sa devina periculoase si inutilizabile. Pentru a evita aceasta situatie, sunt utilizati diferiti conservanti.
Indiferent daca este vorba de o crema, un lapte demachiant, o lotiune tonica, un sampon sau orice alt produs cosmetic, fara conservanti acesta va fi, in cateva zile, incarcat cu agenti patogeni devenind astfel inutilizabil.
Virtutile galbenelelor
Mierea in cosmetica
Bijuterii rupte din soare
Bijuteria, punte de legatura cu ceilalti
Fiti frumoase, alaturi de noi!
Armonie, impreuna
Se stie ca obiceiurile alimentare sunt responsabile in mare masura de starea sanatatii noastre. Convinsa de importanta vechiului indemn al lui Hipocrate, Hrana sa fie leacul tau!, conducerea societatii noastre a considerat ca eforturile de a oferi produse care sa determine formarea unui stil de viata echilibrat reprezinta o datorie si in acelasi timp o onoare. Sanatatea este bunul cel mai de pret, iar bunele obiceiuri alimentare reprezinta calea cea mai sigura de a lupta pentru ea.