SanoVita, un nou stil de viata

Imprimare

Profitul unei companii este, in mod evident, un indicator pentru succesul acesteia. Mai conteaza insa si cum este facut acest profit! Iar companiile care isi doresc sa aiba succes pe termen lung stiu acest lucru! Si nu vor profit cu orice pret, tin la aprecierea consumatorilor lor, la increderea si la sanatatea lor. Compania SanoVita se bazeaza, de la bun inceput, tocmai pe aceste principii. Si, pana la urma, acesta este secretul succesului companiei dedicate unui stil de viata sanatos - SanoVita.

Chiar daca astazi multe companii sustin ca au inteles aceste principii si au inceput sa functioneze dupa ele, sa faci acest lucru inca din 1995 nu e de ici de colo! Sa incepi sa promovezi produsele de calitate inca de la mijlocul anilor ’90 a fost, in mod cert, o intreprindere mai mult decat temerara, o dovada despre filosofia de viata dupa care se conduc cei care au fondat SanoVita, aceasta companie-pionier in domeniul alimentatiei sanatoase de la noi.
Se stie ca obiceiurile alimentare sunt responsabile in mare masura de starea sanatatii noastre. Preluand ca motto indemnul parintelui medicinii, Hipocrate, Hrana sa fie leacul tau, directorul general Cornel Soare a considerat o onoare, dar şi o datorie, sa poata oferi pietii romanesti produse care sa determine formarea unui stil de viata echilibrat, prin consolidarea obiceiurilor alimentare bune, contribuind astfel la imbunatatirea starii de sanatate a celor care stiu ca nu trebuie sa se lase ispititi de junk food.
Infiintata in anul 1995, cand putini se gandeau sa activeze in acest domeniu, SanoVita a fost printre primele firme importatoare de fulgi de cereale si a fost pioniera in revenirea pe piata a produselor din soia, dupa perioada comunista, lucru remarcabil, mai ales ca in anii ’90, "salamul de soia" reprezenta inca un cliseu si o extrem de neplacuta aducere aminte.
Succesul nu avea insa cum sa fie dobandit decat in urma unei complicate campanii de durata, menita sa schimbe mentalitatea si sa convinga consumatorii de avantajele acestei alimentatii pentru propria lor sanatate. Prin perseverenta, prin nenumarate actiuni de degustare si de informare, alaturi de un intreg evantai de actiuni de promovare, fara sa se descurajeze, SanoVita a reusit, dupa ani de zile de eforturi constante, sa devina primul jucator important in acest domeniu.
Acest succes nu ar fi putut insa sa fie dobandit daca produsele promovate de SanoVita nu ar fi fost alese intotdeauna cu grija si maxima atentie pentru ca ele sa ofere consumatorilor intr-adevar o alternativa sanatoasa si economica pentru o alimentatie adecvata.
Datorita principiilor si scopului clar definite, SanoVita a promovat, de la bun inceput, un nou stil de viata, bazat pe o alimentatie sanatoasa si echilibrata, alaturi de o necesara activitate fizica. Pentru SanoVita calitatea produselor si alegerea unui portofoliu de produse cat mai sanatoase si naturale au reprezentat centrul preocuparii.
Este de apreciat ca deja inainte ca actiunile de angajare sociala sa devina o moda, SanoVita a fost mereu si este in continuare o prezenta activa in comunitate, sprijinind multe proiecte umanitare si de ajutorare, contribuind astfel la dezvoltarea si bunastarea societatii in mijlocul careia isi desfasoara activitatea. Aceste actiuni au provenit mereu din aceleasi principii din care a izvorat si hotararea de infiintare a companiei, dorinta de a contribui la sanatatea si imbunatatirea calitatii vietii pentru intreaga comunitate.
Pentru a reusi in demersul sau, SanoVita a studiat cu atentie ofertele cu produsele de calitate din intreaga lume, selectand cu grija firme importante din Europa, Asia si Australia, astfel incat sa fie sigura de calitatea produselor pe care le-a promovat prin propria retea de distributie, prin participarea la targuri si expozitii, fiind, in acelasi timp, o prezenta activa in cele mai diferite retele, de la magazinele de cartier si pana la supermarketuri, hipermarketuri sau retelele cash&carry.
Chiar daca este cunoscuta mai ales ca producatorare de musli clasic, SanoVita ofera pieteii romanesti peste 100 de produse, dintre care pot fi amintite: musli si fulgi de cereale, sub diferite forme si combinatii, fructe uscate si confiate, bautura din soia, texturate din soia, zahar brut din trestie, seminte.
Cu peste 100 de angajati, cu o echipa dinamica la conducere si cu importante investitii in desfasurare, SanoVita urmareste in continuare acelasi obiectiv - de a fi un jucator important pe piata alimentelor sanatoase - si astfel nu face decat sa castige aprecierea consumatorilor. E ceea ce ar trebui sa faca orice companie care isi doreste sa aiiba succes pe termen lung!


www.sanovita.ro

europosud.ua
http://www.europosud.ua/