Scrie-ne despre Romania ta! Trimite-ne si fotografiile sau filmele tale cu locuri, oameni, situatii sau intamplari din Romania pe adresa
Aceasta adresa de e-mail este protejata de spamboti; aveti nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
Le vom posta si le vom premia pe cele mai bune.
Arata-ne Romania asa cum o vezi tu!
Poti castiga saptamanal o trusa premiu Hofigal, care contine urmatoarele produse: un deodorant natural Hofigal, un gel Supliform, un lapte demachiant Hof.Viodana, o crema antirid monodoze Hof.Viodana, un lapte pentru ingrijirea corpului Hof.Viodana.
In fiecare saptamana, vom posta materialul castigator si vom inmana premiul castigatorului respectiv.
Castigatori:
Saptamana 14 noiembrie - 20 noiembrie 2011 - Cristina Tudoroiu
Saptamana 21 noiembrie - 27 noiembrie 2011 - Miruna Aura Grama
Saptamana 28 noiembrie - 4 decembrie 2011 - Doina Ana Butman
Mai multe despre regulile DACIC COOL pentru materialele participante la concurs si despre intrarea in posesia premiilor veti gasiti la capitolul Termeni si Conditii sau puteti afla contactandu-ne la adresa de e-mail:
Aceasta adresa de e-mail este protejata de spamboti; aveti nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
sau la numerele de telefon: 021.225.05.07, 0787.88.46.05.
Precizam ca vom lua in considerare doar materiale in care veti relata propriile impresii despre vizitarea unui loc din Romania, despre actiunile la care ati participat, despre comunitatea in care traiti... Vom publica si vom premia texte si fotografii care apartin celor ce vor sa ne impartaseasca opiniile lor, nu preluari de pe Wikipedia, de exemplu.
Revendicarea premiilor trebuie sa fie facuta in maximum o luna de la data finalizarii concursului.
Femeile, asa cum le este natura, stau si ele in grup strans, pregatind farfuriile, salatele, taind paine si avand grija de copii, si toate astea intr-un vacarm specific feminin.
In timp ce barbatii termina vreascurile de rupt pe genunchi, zdrelindu-si astfel bunatate de treninguri de fas insa, demonstrand forta muschilor dezvoltati la birouri in fata calculatoarelor, dar mai ales arata de cata putere si concentrare ai nevoie ca sa rupi in doua sacul greu de carbuni cumparat de la unul din OMV-urile de pe drum, femeile se simt umile si dominate de astfel de manifestari de forta. Si cum toate aceste succese si realizari merita sarbatorite in mod corect, barbatii, pe acelasi model fratesc, deschid de data aceasta numeroase peturi de bere, pe care le golesc, luandu-se din nou la intrecere, impresionand inca o data posesoarele sexului slab (oare!?).
In timp ce carnea se frige pe gratar, barbatii termina peturile de bere si se asaza la mese, asteptand sa fie serviti de catre femei, dupa cum e datina pamantului si cum este si firesc de altfel. Bineinteles ca fripturile sunt deja arse suculente si gata de a fi ingurgitate, din nou reusita trebuie sarbatorita. De data aceasta, barbatii deschid una din damigenele de vin, caci nu exista dicton mai adevarat precum acela care spune ca „vinul dupa bere e placereâ€, si-si continua indeletnicirile bahice sub neintreruptele dovezi de obedienta ale femeilor.
Desigur ca exista si dovezi de admiratie ale barbatilor fata de femei de ei insusi laudand modul de pregatire al fripturii prin ragaieli repetate si/sau in cor, spre deliciul auditiv al doamnelor de fata, dar mai ales al copiilor care deprind astfel anumite comportamente specifice maturitatii.
Cand toate bunatatile sunt demult aruncate in burtile deja pregatite pentru digestie de catre acel consum de minim 2 l de lichid/zi, conform sfaturilor medicului de familie dar mai ales al reclamelor de la teve, si toate pungile in care au fost impachetate fleicile de carne sau micii, sunt artistic imprastiate prin padure, iar pet-urile facute gramajoare organizate, femeile primesc, in semn de maxim respect, cheile de la masini ca o suprema dovada de incredere absoluta din partea barbatilor ca sunt carati dusi in carca siguranta acasa in sanul conjugal.