Gabriel Brinzan, Director de Marketing SanoVita

Imprimare

In societatea zilelor noastre, cand pe piata muncii mobilitatea pare sa fie regula, iar stabilitatea - exceptia de la regula, Gabriel Brinzan, Directorul de Marketing al companiei SanoVita, este un veritabil exemplu de constanta. De-a lungul anilor, aceasta constanta s-a transformat intr-un puternic sentiment de atasament pentru o companie romaneasca ce investeste permanent in calitate si in relatiile umane.

Gabriel Brinzan s-a nascut in comuna Alunu, din judetul Valcea. Pana in clasa a VII-a a invatat in comuna natala, apoi, din clasa a VIII-a, a plecat la Ramnicu Valcea. Anii de studentie i-a petrecut in Bucuresti, urmand specializarea Marketing in cadrul Academiei de Studii Economice. S-a angajat inca din anul al III-lea de facultate. Unde? Acasa, la Ramnicu Valcea, la SanoVita, care, la vremea aceea, era la inceput de drum. A fost primul angajat al companiei care, de 15 ani incoace, promoveaza in Romania un stil de viata sanatos.
Pe parcursul celor 15 ani, Gabriel Brinzan a fost martorul progresului companiei SanoVita si a contribuit, prin activitatea sa, la evolutia firmei cu care a ajuns, astazi, sa se identifice. S-a ocupat si inca se mai ocupa de tot ce inseamna vanzari, marketing si negocieri de contracte pentru SanoVita. Pozitia pe care o ocupa in cadrul companiei il solicita foarte mult, presupunand deplasari dese pentru incheierea diverselor contracte. De fiecare data, abia asteapta sa se intoarca acasa, la Ramnicu Valcea, in sanul familiei, unde il asteapta sotia si o fetita in varsta de un an. Face totul cu mult entuziasm si pasiune, si marturiseste ca niciodata nu si-a dorit sa faca altceva, altundeva. Desi a primit oferte si din partea altor companii, Gabriel Brinzan a rezistat tentatiilor de ordin financiar si profesional, alegand sa ramana fidel familiei SanoVita. Asa se face ca, la intrebarea clasica Unde va vedeti peste 10 ani?, raspunsul vine prompt: La SanoVita!
Ne putem intreba, firesc, care este secretul unei companii romanesti ce reuseste sa le inspire angajatilor o asemenea incredere incat ei sa nu-si doreasca nici o clipa sa-si ia zborul catre alte zari? SanoVita este o companie care seamana cu o familie mai mare: 120 de angajati, care si-au insusit, de-a lungul anilor, valorile firmei - calitatea, respectul pentru consumator si promovarea unui stil de viata sanatos. Gabriel Brinzan vorbeste despre o fluctuatie mica de personal in cadrul companiei. Asta pentru ca la SanoVita se creeaza un spirit de echipa, care explica de ce anumiti angajati, care, la un moment dat, au ales sa plece din companie, dupa un timp, s-au intors.
La SanoVita, accentul este pus pe oameni si mai putin pe aspectul financiar. Fidela principiului potrivit caruia avem datoria ca, din putinul nostru, sa ne ajutam semenii, compania este implicata in colaborari cu diverse ONG-uri, precum camine de copii, de batrani sau pentru persoanele cu dizabilitati, si cu Asociatia Educatie si Familie, alaturi de care promoveaza stilul de viata sanatos. Se stabileste astfel o relatie sociala, in care angajatii SanoVita pun mult suflet. De altfel, Gabriel Brinzan este el insusi convins ca omul poate fi educat prin relatiile interpersonale pe care le stabileste.
SanoVita a ajuns astazi la un statut care ii permite sa-si aleaga partenerii de drum. Este o companie orientata, in mod egal, atat catre retail-ul traditional, cat si catre retail-ul modern, cu deschidere pentru produse mai putin cunoscute, precum psillium, naut, merisor sau goji. Calitatea produselor este extrem de importanta in viziunea SanoVita, compania valceana fiind prima care a adus in Romania texturatele de soia. Dupa cum afirma Gabriel Brinzan, consumatorii sunt cei care determina orientarea companiei catre nou. Exemplul elocvent este produsul emblema al SanoVita, musli cu fructe. Produsul a atins un apogeu, iar acum apar si alte sortimente de musli. Consumatorii mai maturi raman fideli aceluiasi produs, in timp ce consumatorii mai tineri sunt mereu gata sa experimenteze ceva nou.
Cu angajati motivati, cu o echipa dinamica la conducere si cu importante investitii in desfasurare, SanoVita isi propune sa ramana un jucator important pe piata alimentelor sanatoase si sa castige, in continuare, increderea consumatorilor. Un exemplu care ar trebui urmat de orice companie care isi doreste sa-si mentina succesul pe termen lung!

evakuator-servis.com
europosud.ua