Duminica, 16 Jun

Ultimele Titluri :
Te afli aici : Oameni Oameni de langa tine Daniela Draghicescu, Director Vanzari Saga Sanatate

Daniela Draghicescu, Director Vanzari Saga Sanatate

Email Imprimare

Adevarata satisfactie nu o obtii din ceea ce primesti de-a gata, ci prin ceea ce esti in stare sa construiesti singur, invatand, muncind, crescandu-ti expertiza si dezvoltand mereu noi proiecte. Iar, in zilele noastre, pentru orice proiect, esentiala este comunicarea. Adica stiinta comunicarii si limbile internationale in care sa poti comunica. Un exemplu in acest sens il reprezinta doamna Daniela Draghicescu, Director Vanzari in cadrul companiei Saga Sanatate, importatoarea si distribuitoarea produselor pe baza de ulei de peste Lysi.

Dinamica si independenta, Daniela Draghicescu a iubit din copilarie natura cu toate tainele si provocarile ei, astfel ca, in 1983, absolvea deja cursurile de ghid montan pentru a urma si a absolvi apoi Facultatea de Tehnologie in Chimie Organica a Institutului Politehnic Bucuresti. Asa cum natura si fascinatia muntelui reprezenta o continua provocare, la fel, in facultate, cursurile nu puteau reprezenta decat o prima deschidere spre noi si noi campuri de cunoastere. Astfel, in timpul facultatii, a desfasurat o intensa activitate de cercetare, concretizata cu mai multe comunicari stiintifice. Ce teme putea aborda un om pasionat de natura? Evident, probleme legate de mediu, de poluare, atat din punct de vedere al modului in care este afectat solul, cat si aerul sau apa. Dar si modul in care poate fi redusa poluarea provocata de industria farmaceutica. Este absurd ca, realizand medicamente, sa produci in acelasi timp si poluare, ce repari pe o parte sa strici pe cealalta...
Rezultatele deosebite obtinute in facultate i-au permis apoi sa lucreze in Departamentul de Cercetare-Dezvoltare al Institutului de la Fundulea. Din ÔÇÖ90 a inceput insa sa caute alte provocari. Atrasa de spiritul dinamic al noilor generatii, s-a dedicat un an de zile formarii tehnologice a tinerilor din Colegiul nr. 15 din Bucuresti, pentru ca apoi sa se confrunte cu provocarile si satisfactiile pe care ti le poate oferi mediul privat.
In paralel, a inceput sa se pregateasca pentru noua lume ce-si facea atat de greu loc si la noi. A inceput prin perfectionarea limbilor straine, constienta fiind ca intr-o lume in continua deschidere si continua globalizare capacitatea si abilitatile de comunicare vor juca un rol mereu mai mare. Fara a cunoaste cateva limbi straine esti ca un om legat de maini si de picioare. Cu perseverenta, a ajuns astfel sa stapaneasca principalele limbi ale batranului continent. Atat engleza, cat si franceza si germana.
Apoi au inceput sa patrunda si la noi, din ce in ce mai mult, calculatoarele. Pentru un om deschis spre viitor nu era greu de inteles ca PC-ul nu era un moft sau o simpla jucarie. Era evident ca odata cu trecerea fiecarui an, avea sa se caste o prapastie tot mai adanca intre cei ce stapaneau forta acestui nazdravan ucenic vrajitor si cei ce credeau ca vor putea sa-l ignore. Provocarile pe care economia de piata si contactul cu Occidentul le aducea zi de zi erau mereu mai numeroase, astfel ca problemele ce necesitau a fi studiate si insusite se inmulteau de la zi la zi. De la abordarea profesionala a marketingului si a vanzarilor, la managementul calitatii si la noile standarde ISO 9001-2001 sau la problemele ridicate de auditul intern si extern, provocarile nu incetau sa apara. Efortul de a le face fata era considerabil, dar si satisfactiile erau pe masura. Nu puteau fi uitate nici vechile pasiuni legate de capacitatea de a asigura o viata sanatoasa intr-un mediu sanatos, fiind aprofundate problemele legate de asigurarea calitatii resurselor de apa. Dar ceea ce i se potrivea cel mai bine era noul suflu adus de managementul de proiect. Cursurile de perfectionare si transpunerea in viata a acestor principii manageriale despre care multi vorbeau, dar putini le aplicau, i-au adus nenumarate satisfactii si tot atatea aprecieri. Si aprecierile nu aveau cum sa nu vina, pentru ca atunci cand accepta o sarcina in mod cert o ducea la bun sfarsit. Era, in primul rand, un pariu cu ea insasi. Era, in acelasi timp, un mod de a invata, pentru ca adevarata invatare vine din confruntarea cu viata.
Nu cauta ca altii un loc de munca, ci o problema de rezolvat. Cauta proiecte care s-o pasioneze. De aceea, a schimbat multe locuri de munca, de fiecare data preluand un proiect si muncind cu tenacitate pentru a-l duce la bun sfarsit, pentru ca apoi sa plece in cautarea altei provocari. Nici un adevarat om de munte, cucerind un varf, nu se culca pe laurii victoriei, ci pleaca imediat in cautarea altui pisc ce asteapta sa fie cucerit.
Dar, la fel cum dupa zbuciumul adolescentei apare un moment in care, intalnind marea dragoste, simti ca a sosit acel moment de gratie in care vrei sa te asezi la casa ta si sa te bucuri de proprii tai copii, la fel apare cateodata si in profesie un moment de gratie in care visele si aspiratiile tale se impletesc perfect cu specificul unui anumit loc de munca, cu valorile unui anumit brand. Iar Daniela Draghicescu a avut sansa sa intalneasca amandoua aceste minunate momente de gratie ale vietii. Bucurandu-se de o familie fericita, cu doi copii, a intalnit in 2007 si brandul pe care, fara sa stie, il cauta deja din adolescenta si pentru care se pregatea cu atata pasiune de ani si ani de zile. Era un brand care venea din indepartatele taramuri ale Islandei. O tara fascinanta, cu o natura incredibil de frumoasa si cu oameni care au stiut si stiu in continuare sa o respecte. O natura nepoluata in care intreaga energie consumata este curata, fiind obtinuta din centrale hidroelectrice, geotermale sau eoliane, iar surplusul, pentru ca productia depaseste consumul, este exportat prin cel mai important cablu electric ce strabate apele oceanelor. Din aceste locuri indepartate a venit in Romania un brand cu un nume predestinat, Lysi, in traducere, lumina. Este lumina sanatatii.
Intre Islanda si Romania nu sunt prea multe asemanari. Dar exista totusi o traditie comuna, chiar daca la noi s-a pierdut. Pe vremea bunicilor nostri, copiilor, pentru a se dezvolta sanatos, li se administra ulei de peste. In Islanda, aceasta traditie nu a disparut niciodata, iar copiii primesc in continuare, zilnic, prin grija statului, portia zilnica de ulei de peste. Este garantia ca acestia vor creste vigurosi, inteligenti si sanatosi. Dar nu este numai cazul copiilor. Sunt multe firme care ofera angajatilor un supliment zilnic de ulei de peste, pentru ca astfel, asa cum nu le-a fost greu sa constate, creste randamentul, creste productivitatea, iar firmele realizeaza profituri suplimentare cu mult peste costul uleiului de peste acordat salariatilor.
Astazi, uleiul de peste nu mai reprezinta doar o traditie. Astazi, sunt deja nenumarate studii clinice si de laborator, intreprinse in cele mai mari si mai prestigioase institute de cercetare si clinici medicale din lume care au demonstrat importanta colosala a uleiului de peste, atat pentru dezvoltarea armonioasa a sistemului osos, cat si a sistemului nervos, a memoriei si a facutatilor cognitive si, nu in ultimul rand, a sistemului imunitar. Dar acizii grasi Omega 3 si vitamina D, alaturi de o serie intreaga de alte principii active joaca un rol important si pentru alte sisteme vitale. Iar Lysi este cu adevarat o raza de lumina, o raza de speranta ce ne vine din indepartatele tinuturi ale Islandei, oferindu-ne produse de ulei de peste, de ficat de cod sau de rechin de cea mai buna calitate. Daca pe vremea bunicii uleiul de peste avea un gust ingrozitor, astazi, el este delicios, putand fi folosit in mod curent si in bucatarie, dand o savoare deosebita multor retete pe baza de peste.
Studiind cu atentie caracteristilcile acestor produse, filosofia acestui brand si imensul dosar international al cercetarilor intreprinse in lume cu privire la beneficiile medicale ale acestor produse, Daniela Draghicescu, in calitate de director de vanzari, si-a dedicat ultimii trei ani promovarii produselor Lysi in Romania, stiind ca prin aceasta se lupta pentru asigurarea unui plus de sanatate pentru fiecare dintre noi. Pentru ca produsele Lysi previn si combat majoritatea problemelor de sanatate cu care ne confruntam astazi. Atat cele caracteristice nou-nascutilor, cat si adolescentilor, adultilor sau celor la varsta a treia. Neavand nici un fel de contraindicatii sau de efecte secundare nedorite, ne ajuta sa ne crestem capacitatea intelectuala, rezistenta fizica, ne echilibreaza intregul organism si, crescandu-ne imunitatea, ne fereste de viroze si de infectii.
Astfel, eforturile intreprinse pana acum, cunostintele si experientele acumulate de-a lungul acestor ani o ajuta acum din plin sa rezolve cu succes problemele cu care se confrunta, pentru a reusi sa promoveze noile produse, sa reuseasca sa convinga medici, farmacisti si publicul larg cu privire la formidabilele beneficii ale produselor Lysi. Conferinte, meeting-uri, diferite intalniri si discutii formale sau informale, cele mai felurite canale media, toate formele posibile de comunicare sunt folosite pentru a explica fiecaruia de ce merita si cum trebuie sa avem grija de sanatatea noastra, de ce in acest demers ne putem baza intr-adevar pe produsele Lysi. Este modul in care isi poate valorifica cu adevarat intreaga experienta, acumulata pana acum, in slujba unui tel in care a crezut intotdeauna. Sanatatea si calitatea vietii reprezinta o avere pentru care, intr-adevar merita, sa te lupti. Si Daniela Draghicescu nu precupeteste nici un efort. Cand poti sa te lupti pentru un ideal in care crezi cu adevarat, eforturile nu mai sunt resimtite ca atare, atunci cand sunt incununate de succes, si simti ca viata merita intr-adevar sa fie traita, pentru ca devine o adevarata implinire.

Comentarii (0)


Arata comentarii/Ascunde

Scrie comentariu


busy
 

CONCURS

SCRIE-NE DESPRE ROMANIA TA!

ConcursScrie-ne despre Romania ta! Trimite-ne si fotografiile sau filmele tale cu locuri, oameni, situatii sau intamplari din Romania pe adresa office@daciccool.ro.

Le vom posta si le vom premia pe cele mai bune.

Arata-ne Romania asa cum o vezi tu!

Poti castiga premii constand in produse romanesti oferite de magazinul online DACIC COOL.


 

CONCURS

FII COOL! DACIC COOL!

Descopera Romania asa cum au vazut-o, au simtit-o sau au iubit-o cei care au avut curajul sa ne spuna opiniile si visele lor sau sa ne trimita imaginile si sperantele lor. Descopera Romania prin ochii lor!
Scrie-ne despre o viata frumoasa si sanatoasa intr-o Romanie frumoasa si sanatoasa, scrie-ne despre cum iti doresti sa fie viata ta in tara ta!
Asteptam materialele tale pe adresa office@daciccool.ro.
Le vom premia pe cele mai interesante.
Poti castiga unul dintre cele 10 premii pentru frumusetea si sanatatea ta.