Primim de la cititori: Din nou, probleme in traficul bucurestean

Imprimare

Cititorii nostri ne sesizeaza tot mai des in legatura cu anumite probleme din traficul bucurestean. Intr-adevar, unele nu se pot rezolva prea usor, caci numarul locuitorilor a crescut, traficul a crescut exponential in ultimele decenii, iar infrastructura a ramas, in multe locuri, fara posibilitatea de a putea fi modificata. Insa exista locuri unde s-ar fi putut rezolva situatia si nu s-a facut nimic.
Buna ziua! Multi ani inainte redactiei! Am rugamintea sa abordati la actualitati si trecerile la nivel cu calea ferata din Capitala si tronsoanele liniilor de tramvai lipsite de benzi proprii masinilor. Desi trecerile la nivel cu calea ferata sunt prin natura lor mancatoare de timp si riscante, amplificand blocajele in trafic, in contextul in care s-a dezvoltat industria auto, reducerea numarului acestora din Capitala la 0 nu pare a fi o prioritate pentru municipalitate si primariile celor 6 sectoare. Vedeti zona triajului si a haltei Carpati, M800, tronsonul feroviar Obor - Fundeni, tronsonul feroviar Titan - Catelu, tronsonul feroviar Glina - Berceni, tronsonul feroviar dezafectat Cotroceni - Progresul, tronsonul feroviar Militari - Cotroceni si M902. Pe M902, de fapt, este in constructie pasajul Domnesti. Cand vom avea o capitala cu zero treceri la nivel cu calea ferata?

De asemenea, desi tronsoanele liniilor de tramvai lipsite de benzi proprii masinilor obstructioneaza prin natura lor circulatia tramvaielor, generand conflicte de trafic intre masini si tramvaie, largirea acestora (cu tot cu trotuare, cu linie de tramvai modernizata si/sau fara) nu pare a fi o prioritate pentru municipalitate. Vedeti liniile 7, 14, 16, 21, 23, 36, 40 si 46, strada Tunari si strada Doctor Paleologu.
Am rugamintea sa abordati la actualitati si trecerile la nivel cu calea ferata, si tronsoanele liniilor de tramvai lipsite de benzi proprii masinilor din Capitala. Multumesc anticipat.
(Alin Eugen Gavrilescu)