Vineri, 4 Dec

Ultimele Titluri :
Te afli aici : Romania Mea Parerea mea Primim de la cititori: Din nou despre siguranta pietonala

Primim de la cititori: Din nou despre siguranta pietonala

Email Imprimare

Cititorii nostri ne scriu din nou referitor la siguranta pietonala in Bucuresti, mai exact in Sectorul 1. Un punct de vedere care merita discutat, nu doar de noi, aici, ci si de catre cei responsabili, cei care ocupa de aceste probleme din cadrul primariei de sector si al Primariei Generale.

Sectorul 1 este sectorul cu aceleasi metehne din anii 1990 in materie de siguranta pietonala… Sa le enumeram: treceri la nivel cu reteaua feroviara pe Strada Teodor Neagoe, Strada Marmurei, Strada Modestiei, Strada Inovatorilor, Strada Copsa Mica si Strada Chitila Triaj, masini stationate pe trotuarele Strazii Iacob Felix din cauza aceleiasi linii de tramvai lipsite, in mare parte, de benzi pentru masini (desi exista posibilitatea stationarii acestora in parcarile si curtile alaturate drumului public), masini stationate pe trotuarele Soselei Nicolae Titulescu ingustate in unele locuri in administratia Videanu (desi exista posibilitatea stationarii acestora pe benzile de langă trotuare si in curtile alaturate drumului public), conflicte de trafic intre masini si tramvaie pe Strada Iacob Felix din cauza faptului ca linia de tramvai nu are integral minimum doua benzi auto pe un sens si minimum doua pe celalalt (in timp ce la Timisoara, de exemplu, este interzis traficul auto de tranzit pe tronsoanele liniilor de tramvai lipsite de benzi speciale pentru masini), mers pe doua roti pe trotuarele Soselei Pavel Kiseleff, ale Bulevardului Aviatorilor, ale Bulevardului Constantin Prezan, ale Soselei Bucuresti-Ploiesti si ale Soselei Nicolae Titulescu si pe aleile pietonale ale Parcului Herastrau coroborat (incepand cu administratia Videanu) cu piste pentru biciclete pe trotuarele Bulevardului Aviatorilor si pe aleile pietonale ale Parcului Herastrau, Piata Victoriei cu 10 ramificatii rutiere, cu nervi intinsi la maximum, atat pentru conducatorii auto, cat si pentru pietoni, din cauza faptului ca stopurile pietonale au temporizare sporita si statia de metrou are doar 3 cai de acces in subteran, doar Bulevardul Lascar Catargiu avand subtraversare, coroborat (din administratia Oprescu si Firea) cu piste pentru biciclete executate haotic pe trotuarele Bulevardului Aviatorilor si pe contrasensul carosabilului si cu semafoare pentru biciclete laolalta cu semafoarele pietonale la traversarea Caii Victoriei in loc ca Piata Victoriei sa aiba maximum 5 ramificatii rutiere, cu mai mult de trei cai de acces in subteranul statiei de metrou, fara treceri pentru pietoni si doar cu pasaje pietonale... Pana cand tot acest haos? (Alin Eugen Gavrilescu)

Comentarii (0)


Arata comentarii/Ascunde

Scrie comentariu


busy
 

CONCURS

SCRIE-NE DESPRE ROMANIA TA!

ConcursScrie-ne despre Romania ta! Trimite-ne si fotografiile sau filmele tale cu locuri, oameni, situatii sau intamplari din Romania pe adresa office@daciccool.ro.

Le vom posta si le vom premia pe cele mai bune.

Arata-ne Romania asa cum o vezi tu!

Poti castiga premii constand in produse romanesti oferite de magazinul online DACIC COOL.


 

CONCURS

FII COOL! DACIC COOL!

Descopera Romania asa cum au vazut-o, au simtit-o sau au iubit-o cei care au avut curajul sa ne spuna opiniile si visele lor sau sa ne trimita imaginile si sperantele lor. Descopera Romania prin ochii lor!
Scrie-ne despre o viata frumoasa si sanatoasa intr-o Romanie frumoasa si sanatoasa, scrie-ne despre cum iti doresti sa fie viata ta in tara ta!
Asteptam materialele tale pe adresa office@daciccool.ro.
Le vom premia pe cele mai interesante.
Poti castiga unul dintre cele 10 premii pentru frumusetea si sanatatea ta.