Marti, 23 Apr

Te afli aici : Romania Mea Povesti de viata Vacanta in Creta

Vacanta in Creta

Email Imprimare

Locuind intr-o zona subcarpatica, de cand ma stiu, vacanta am petrecut-o pe litoralul romanesc; exceptie facand anul acesta, cand am ales insula Creta din Grecia. Am gasit pe internet o oferta de nerefuzat.I mpreuna cu familia mea (sotul si baiatul de 16 ani), ne-am urcat in autocarul care avea sa ne duca pana la portul Pireu, din Atena. De acolo, am trecut cu feribotul in insula. Drumul a fost lung, dar a meritat. Am traversat toata Bulgaria si Grecia, admirand Muntii Balcani si Olimp.  In Atena am vizitat Partenonul, templul dedicat zeitei Athena; Stadionul Kallimarmaro, unde au avut loc primele Jocuri Olimpice. Ne-am plimbat pe stradutele inguste pline de magazine si taverne, dar am vazut si schimbarea garzii. De acolo am plecat la portul Pireu unde ne-am urcat in feribot si dimineata am ajuns in Iraklion, capitala insulei Creta.
Insula se poate caracteriza in patru cuvinte: munti, mare, maslini si leandri. Am fost cazati in Hersonisos, dar ne-am plimbat cu autocarul aproape zilnic prin insula. Am vizitat pestera lui Zeus, cele mai importante biserici bizantine, palatul din Knosos, Muzeul de Arheologie, acvariul, casa pictorului El Greco. Am trecut prin toate cele patru regiuni ale Cretei, dar si prin capitalele acestora. Mi-au placut orasele Chania si Rethimno, cu porturile lor in stil venetian sunt cu totul deosebite. Am mers si cu vaporul Memo, pana in statiunea Sissy, vapor ce avea podeaua de sticla si puteai admira adancurile Marii Mediterane. A fost o vacanta reusita, de care mult timp ne vom aduce aminte. (Gabriela Tibichi)

Comentarii (0)

Arata comentarii/Ascunde

Scrie comentariu

busy

CONCURS

SCRIE-NE DESPRE ROMANIA TA!

ConcursScrie-ne despre Romania ta! Trimite-ne si fotografiile sau filmele tale cu locuri, oameni, situatii sau intamplari din Romania pe adresa office@daciccool.ro.

Le vom posta si le vom premia pe cele mai bune.

Arata-ne Romania asa cum o vezi tu!

Poti castiga premii constand in produse romanesti oferite de magazinul online DACIC COOL.

CONCURS

FII COOL! DACIC COOL!

Descopera Romania asa cum au vazut-o, au simtit-o sau au iubit-o cei care au avut curajul sa ne spuna opiniile si visele lor sau sa ne trimita imaginile si sperantele lor. Descopera Romania prin ochii lor!
Scrie-ne despre o viata frumoasa si sanatoasa intr-o Romanie frumoasa si sanatoasa, scrie-ne despre cum iti doresti sa fie viata ta in tara ta!
Asteptam materialele tale pe adresa office@daciccool.ro.
Le vom premia pe cele mai interesante.
Poti castiga unul dintre cele 10 premii pentru frumusetea si sanatatea ta.