O experienta neplacuta la shopping

Imprimare

In general fiecare dintre noi legam experientele de shopping de ideea de relaxare, de destindere si de placut. Uneori poti avea ghinionul sa nu fie asa fie datorita indolentei unor vanzatoare, fie datorita unor conjuncturi. Prin primavara eram in cautarea unei perechi de pantofi comode. Vizitasem mai multe magazine unde fie nu gasisem ce doream, fie era prea mult pentru bugetul meu. Eram obosita, nervoasa, stare accentuata si vremea de afara. Cand ploaie, cand soare. Aveam cu mine o umbrela pe care o cumparasem cu 1-2 luni inainte.

Intr-un final  mi-am propus sa intru intr-un  mare centru comercial care avea si un raion de incaltaminte. Am intrat, am ales, am probat  si am achitat la casa. Bucuroasa ca am terminat si am gasit ce doream, cu cutia de pantofi intr-o mana si cu umbrela in cealalta dau sa parasesc magazinul. Surpriza: vanzatoarele m-au oprit cerand sa platesc umbrela, existand se pare si in magazin un model asemanator.
Momentul a fost jenant: oricat incercam sa argumentez ca umbrela o aveam la intrarea in magazin, ele sustineau contrariul. Incidentul a fost lamurit spre norocul meu datorita faptului ca tineau inventarul stocului pe calculator si astfel au putut face o confruntare cu evidenta lor si cu marfa de pe teren.
Momentul deosebit de jenant si enervant s-a terminat in final cu bine daca nu iau in considerare nervii si jena. Probabil el putea fi evitat daca eu as fi semnalat la intrare ca am o umbrela – dar e ca si cum ai spune ,,am o poseta cu mine” - sau daca vanzatoarele ar fi fost mai atente.
Calific experienta cumpararii acelei perechi de pantofi ca fiind neplacuta. (Felicia Maciuca, Foto: Stock.XCHNG)

http://www.europosud.ua/
http://www.europosud.ua/