Una calda si-alta rece la shopping

Imprimare

Trebuie sa va marturisesc ca sunt foarte incantata de concursurile organizate pe daciccool.com. Premiile sunt variate, cerintele sunt originale, oferiti o sansa adevarata.
In ceea ce priveste experienta mea de shopping sau de cumparaturi (prefer sa nu folosesc cuvintele in engleza decat daca e nevoie) sunt si ele la fel de variante si originale, daca pot sa spun asa. Din pacate, nu am trait experienta cumparaturilor in strainatate, dar cea din Romania este destul de plina de evenimente, atat pozitive, cat si negative. O experienta de shopping pozitiva pot sa spun ca a avut loc intr-un magazin cu produse Bio din Cluj (Cosul Verde se numeste).

Ei bine, eu aveam nevoie urgenta de unt de shea pur si de asemenea de unt de cacao pur. Din pacate, ei nu aveau in stoc, asa ca deja ma gandeam ca va trebui sa comand pe internet si ma va costa dublu, cu tot cu transportul. Domnisoara de acolo a fost extrem de draguta, m-a intrebat daca am o preferinta de firma si cantitate, mi-a luat numarul de telefon si mi-a promis ca o sa ma sune cand vor avea aceste produse pe stoc. Am plecat multumita de comportamentul si atitudinea vanzatoarei, dar putin trista, nestiind la ce sa ma astept.
Spre surpriza mea, a doua zi dupa-masa, domnisoara cu pricina ma telefoneaza ca sa ma anunte ca au facut o comanda fulger pentru mine si pot sa vin sa imi ridic produsele la pretul de pe raft, fara cost suplimentar. Va dati seama ce incantata am fost, nu ma asteptam la un asemenea gest. Patronii si angajatii ar trebui sa ia exemplu de la aceasta mica firma, dar cu un comportament si o etica profesionala de nereprosat. Pe langa atitudinea calma, prietenoasa si saritoare afisata in magazin, acesti oameni au facut un efort pentru ca eu sa pot obtine produsele dorite si mai mult, fara sa ma taxeze pentru livrare si chiar daca ar mai fi comandat si alte produse pentru magazin, promptitudinea lor merita aplauze!
O alta experinta de shopping este din pacate una negativa, cum de altfel multi romani sunt obisnuiti sa aiba. E foarte mare pacat ca nu se pune accent pe a imbunatati etica profesionala si conduita fata de cumparatori. Multi vanzatori se comporta exagerat de necivilizat cu cumparatorii, de parca nu ar fi in interesul lor sa isi vanda marfa si serviciile. Am patit asa ceva intr-o farmacie, drept sa spun, nu imi aduc aminte care, unde am intrat ca sa caut niste produse dermocosmetice. Tenul meu avea niste iritatii si o roseata si mi s-a recomandat de catre un medic sa incerc un produs special destinat unei astfel de probleme a tenului.
Fiindca aveam mai multe firme si branduri ca optiuni, am inceput sa o intreb pe farmacista despre una-alta, sa imi arate produsele, sa pot citi ingredientele, daca are mostre etc. Pe langa faptul ca salutul aproape inexistent si privirea obosita, sictirita, aproape m-au facut sa ies din farmacie, reactia farmacistei, dupa cele cateva intrebari ale mele, m-a socat: doamna, cumparati ceva sau numai va clatiti ochii? Este inadmisibil un astfel de comportament, i-am reprosat pe fata nesimtirea si am plecat imediat. Trebuia sa chem managerul sa o denunt, mi se pare o nesimtire curata sa i te adresezi unui client care are nevoie de un produs special si care are nelamuriri astfel.
Dupa cum spuneam, asemenea scene sunt mult prea frecvente in Romania. Nivelul de educatie si cultura generala sunt undeva sub nivelul marii pentru unii. Noroc ca mai sunt persoane profesioniste si civilizate! (Cristina Tacaciu)

europosud.ua/
http://europosud.ua/