Farmec relanseaza cele doua branduri consacrate pentru curatenia locuintei – Nufar si Triumf

Imprimare

Farmec, una dintre cele mai mari companii cu capital 100% romanesc, anunta relansarea celor doua game consacrate pentru curatenia locuintei –  Nufar si Triumf. In urma procesului de rebranding, cele doua game au integrat noi formulari extrem de eficiente, modalitati de ambalare moderne si au fost dezvoltate cu noi subgame de produse. Acesta este ultimul proces de modernizare, dupa cel desfasurat in anul 2013.
Constant, avem grija sa venim pe piata cu cele mai inovatoare solutii pentru consumatorii  romani. Astfel, in urma unui proces strategic de rebranding, ne bucuram sa va prezentam cele doua game de curatenie a locuintei - Nufar si Triumf, in formule complet modernizate si extinse cu solutii de ultima generatie, dar care pastreaza un raport corect calitate-pret. Ambele sunt branduri locale, cu traditie si notorietate, lideri de piata pe segmentele detartranti si curatare a bucatariei, dupa ce au castigat increderea romanilor prin oferirea de formule eficiente, ultraactive. Suntem siguri ca toate aceste schimbari vor oferi multiple beneficii pentru consumatorii nostri si ne vor asigura o dezvoltare durabila pe aceasta categorie de piata, a declarat Ioana Borza, director Marketing Farmec.
In ceea ce priveste ambalajul, procesul de rebranding al celor doua game a presupus atat modernizarea designului astfel incat sa fie cat mai usor de observat si memorat, respectandu-se stilul specific al brandurilor, dar si introducerea unor noi forme de ambalare si modalitati de etichetare. Astfel, noul design este unul fresh, colorat, usor recognoscibil la raft, iar etichetele de tip sleeve permit consumatorilor sa identifice mai rapid beneficiile principale ale produselor.
In urma proceselor de modernizare, Nufar, brandul nr. 1 in Romania pe segmentul detartranti, cu o cota de piata valorica de 38,8%, a fost extins cu 7 produse noi - Nufar Lemn Parchet, Nufar Geamuri (doua variante de parfumare), Nufar Crema Universala (trei variante de parfumare) si Nufar Ecrane. Disponibila in trei variante, linia Nufar Crema Universala are formule usor abrazive, care curata suprafetele fara a le zgaria, redandu-le stralucirea si indepartand petele de murdarie si grasime. O alta noutate in portofoliul brandului este si Nufar Ecrane, care reprezinta o solutie tehnica pentru curatarea suprafetelor ecranelor telefoanelor mobile, monitoarelor, televizoarelor, suprafetelor din sticla sau tastaturilor, eliminand praful si amprentele, fara a lasa urme.
Subgama Nufar Verde a brandului evidentiaza preocuparea Farmec pentru crearea unui mediu sustenabil, intreaga linie fiind formata din produse prietenoase fata de mediu, bazate pe principii active naturale, care nu reduc eficienta produselor. Intreaga gama Nufar insumeaza in total 28 de solutii de curatenie a locuintei.
Triumf este cel de-al doilea brand de ingrijire a locuintei al producatorului clujean, lider in Romania pe segmentul de curatare a bucatariei, cu o cota de piata volumica de 39,6%, dezvoltat si modernizat in urma procesului de rebranding. Printre subgamele extinse se numara linia de detergenti de vase, care include acum 3 sortimente. Toate produsele din gama Triumf, cu exceptia detergentilor pentru vase, sunt dotate cu capace de siguranta pentru copii.
Noile produse sunt disponibile in toate supermarketurile, hipermarketurile si magazinele de profil din tara, in magazinele de brand Farmec, precum si in magazinul online www.farmec.ro.  

Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca
Farmec S.A. Cluj-Napoca - cel mai mare producator roman de cosmetice - este un brand emblema pentru Romania. Portofoliul companiei impresioneaza o lume intreaga prin produse moderne, concepute in laboratoare performante. Compania are certificare internationala GMP si comercializeaza produsele din portofoliu in aproximativ 30 de tari.

In 2017, Farmec marcheaza 50 de ani de la prima industrializare a cremei Gerovital. In ultimii ani, brandul Gerovital a detinut in mod constant primele locuri in topuri importante, aducand in palmaresul companiei numeroase premii si distinctii.
La finalul lunii august 2017, reteaua de spatii comerciale detinute de Farmec este formata din 8 magazine Farmec, amplasate la Cluj-Napoca, Arad, Brasov, Sibiu, Targu Mures si Timisoara si 11 magazine Gerovital ce se gasesc la Bucuresti (3 magazine), Constanta, Cluj-Napoca, Timisoara, Craiova, Ploiesti, Suceava, Iasi si Piatra Neamt.
Pentru a fi la curent cu noutati legate de brandurile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialistilor, surprize si concursuri, puteti urmari conturile de social media:
Facebook: facebook.com/farmec.romania  
Instagram: https://www.instagram.com/farmec/
Site si magazin online: www.farmec.ro