La You&Me eleganta are un nume: Zoppini

Imprimare

Succesul nu inseamna numai competenta, munca si tranzactii profitabile. Imaginea isi are si ea locul ei. Si inca unul extrem de important. Pe masura ce redescoperim importanta limbajului nonverbal, tinuta, diferitele accesorii, precum si cadourile pe care le facem incep sa aiba o semnificatie mereu mai mare. Lumea te judeca dupa ele. Cu o alegere inspirata poti creste in ochii celor din jur sau, dimpotriva, o gafa iti poate afecta imaginea in mod dramatic.

In privinta bijuteriilor ai un prieten de nadejde, pe care te poti baza. Este lantul de magazine You&Me. Cu o buna cunoastere a modei si a pietei internationale a bijuteriilor, cei de la magazinele You&Me reusesc sa faca o selectie pertinenta si avizata a celor mai bune branduri.
Unul dintre brandurile de succes de la You&Me este Zoppini, brand creat in Italia, in 1997, de Mauro Zoppini impreuna cu fratele sau, Manuel Zoppini, carora li s-a alaturat, in 2005, varul lor, Mirco Zoppini. Astfel, pornind de la Zoppini S.R.L., a luat nastere grupul MPF. Dar ei nu s-au avantat in necunoscut. Dimpotriva, crescusera intr-o adevarata traditie a orfevrariei italiene, Marco Zoppini, tatal lui Mauro si al lui Manuel, precum si Sandro Zoppini, tatal lui Mirco, avand o bogata experienta in acest domeniu. Astfel, brandul a pornit, ca o innoire, din apreciata traditie italiana, cu decizii luate intr-un spirit profund colegial, cu investitii bine gandite si cu un suflu tanar si dinamic, reusind, intr-un mod creativ si original, sa se adapteze gustului actual al consumatorilor.
Mauro Zoppini, responsabilul sectorului comercial, a reusit in scurt timp sa impuna brandul la nivel international, cucerind piata din Italia si mai apoi pe cele din Europa, Statele Unite ale Americii, Canada, Brazilia, Mexic, Emiratele Arabe, Japonia, Coreea, Australia si, mai nou, Rusia. Trecerea la o politica multibrand a fost si ea un succes, strategia de comunicare adoptata permitand crearea unei imagini unitare pe toate pietele cucerite. Dar Zoppini ramane brandul de suflet al acestor maestri bijutieri...
Sectorul de productie, condus de Manuel Zoppini, a reusit sa creeze o perfectiune a detaliilor, in buna traditie a orfevrariei italiene, realizand produse cu un design tipic italian. A reusit sa adune in jurul lui un grup de designeri si colaboratori cu experienta, in permanenta atenti la evolutia modei si a stilurilor.
Pentru a avea succes, pentru a reusi sa creezi valori autentice nu este insa suficient sa beneficiezi de o traditie si sa ai vointa de a intelege publicul si sa incerci sa-l cuceresti. E nevoie de mult mai mult. E nevoie, inainte de toate, sa ai o filosofie proprie care sa te orienteze in cautarile tale, sa-ti dea elanul, increderea si energia necesare.
Care este filosofia care sta la baza fenomenului Zoppini? Ea pleaca de la observarea atenta si intelegerea marilor creatii ale artei italiene si in special de la maiestria si geniul lui Giotto.
Maiestria unui artist rezida in ultima instanta in capacitatea lui de a reda, intr-un mod simplu si perfect, ceea ce este complex si complet, realizand in mod spontan o legatura empatica cu publicul sau. Ca un adevarat simbol in acest sens poate functiona maiestria cu care Giotto desena cu mana libera un cerc perfect, figura geometrica ce intruchipeaza metafora universului. Din aceste consideratii s-au nascut filosofia si logo-ul Zoppini.
Sa reusesti, precum Giotto, sa redai complexitatea intr-un mod simplu si linear, reprezinta un sentiment aparte, un feeling extraordinar. Feeling. Il putem considera un acronim. In fond, el trimite direct la Freedom, Energy, Emotion, Love, Imagination, New Goals. In forma sa pura si armonioasa iti permite sa comunici libertate, energie, emotie, dragoste, imaginatie si vointa de a urmari noi obiective. Feeling-ul e asemenea unei picaturi care, cazand in apa, se desface in unde concentrice, ce cuprind intreaga materie, si intr-o unda sonora ce, depasind barierele spatiului, iti patrunde direct in inima. Sau e ca absoluta perfectiune a unei imbratisari a doi indragostiti.

Zoppini reprezinta varful de lance al grupului. Simplitatea liniilor, stapanirea detaliilor, alegerea cu un gust si cu un simt aparte a materialelor, iata ce defineste acest brand. Simplitatea si cautarea unui design nou si clasic in acelasi timp, iata caracteristicile acestor bijuterii de exceptie adresate barbatilor si femeilor intre 25 si 40 de ani care apreciaza accesoriile trendy, bijuteriile din inox si din aur. Zoppini reprezinta un stil bine consolidat si usor recognoscibil, plin de dinamism si eleganta.

www.zoppini.com

Bijuteriile Zoppini se gasesc in magazinele You&Me si in magazinele partenere.

Adresele magazinelor You&Me:
UNIREA SHOPPING CENTER
P-ta Unirii, nr. 1, Sector 3, Bucuresti; Tel: 0727.223.288
BUCURESTI MALL
Calea Vitan, nr 55-59, Sector 3, Bucuresti; Tel: 0727.223.287
PLAZA ROMANIA
Bd. Timisoara, nr. 26, Sector 6, Bucuresti; Tel: 0727.223.289
ELIANA MALL
Str. Bazaltului, nr. 2, Brasov; Tel: 0727.223.285
UNIREA SHOPPING CENTER
Bd. Garii, Brasov; Tel: 0727.223.291

www.alfaakb.com/
http://www.profitinvestblog.com/