Levi’s® si Snoopy devin sportivi in vara 2020

Imprimare

Desi Charlie Brown (celebrul personaj al benzilor desenate Peanuts) este faimos pentru numeroasele incercari, dar si esecuri, de a lovi o minge de fotbal, Snoppy este adevaratul atlet al gastii Peanuts. Fotbal, baseball, tenis - doar la o simpla trecere in revista a mult-indragitelor benzi desenate, se poate observa ca prietenul canin al lui Charlie Brown este un beagle foarte sportiv. Iar in onoarea spiritului sau atletic, Levi’s® a facut din nou echipa cu Peanuts pentru o editie speciala a colectiei de vara 2020 Levi’s® x Peanuts® Cu focus pe numeroase tricouri si hanorace - dar si pe un trening inspirat din versiunea Levi’s® vintage sport din 1984 -, colectia de vara 2020 Levi’s® x Peanuts® prezinta un tablou cu grafice cu Snoopy, direct din echipa lui Charles Schulz. Ilustrand momentele marca Peanuts,

Snoppy este surprins in diferite ipostaze, cum ar fi: returul unei serve la tenis, sutul unei mingi de fotbal, intrecerea cu prietenul sau Woodstock, saltul in aer pe placa de skateboard sau mersul pe bicicleta, pe langa alte activitati sportive. Pe langa itemurile cu graficele individuale, colectia prezinta si tricouri de fotbal unisex, un set de palarii cu doua fete cu grafice cu Snoopy sau hanorace supradimensionate la baza gatului, intr-o serie de culori statement, cum ar fi: galben-auriu, rosu-fuchsia sau verde-feriga. Clasicul tricou alb co-branded cu logo este nelipsit din colectie si il arata pe Snoopy care se intrece cu Woodstock peste clasicul logo sport Levi’s®. Colectia de vara 2020 Levi’s® x Peanuts® prezinta colaborarea perfecta pentru oricine prefera sa imbine sportul cu o stare de joc, spirit si nostalgie.

Despre Levi’s®
Brand-ul Levi's® exemplifica perfect stilul clasic american, cool si relaxat. Inca de la lansarea de catre Levi Strauss & Co in 1873, blugii Levi's® au devenit unul dintre cele mai recunoscute articole de imbracaminte din lume, captand atentia si loialitatea oamenilor de-a lungul generatiilor. Astazi, portofoliul Levi's® continua sa evolueze printr-un spirit inovator, de neegalat in industria modei. Gama de jeans si accesorii este disponibila in mai mult de 110 tari, permitand oamenilor din intreaga lume sa isi exprime stilul personal. Pentru mai multe informatii despre Levi's®, produsele si magazinele sale, vizitati levi.com.

Despre Peanuts
Charles M. Schulz a introdus lumii pentru prima data persoanejele Peanuts in 1950, cand benzile desenate Peanuts au debutat in sapte ziare. De atunci, Charlie Brown, Snoopy si restul gastii Peanuts au devenit o marca in cultura populara. Noua serie Snoopy in spatiu s-a lansat pe AppleTV+ pe data de 1 noiembrie 2019. Personajele Peanuts au animat editii speciale pe majoritatea retelelor si serviciilor de streaming, inclusiv ABC, Cartoon Network si Boomerang in SUA, Family Channel in Canada si reteaua WildBrain pe YouTube. Fanii se bucura de persoanejele Peanuts prin intermediul a mii de produse pentru consumatorii din intreaga lume, parcuri de distractie, evenimente culturale, social media si o serie zilnica de benzi desenate disponibila in toate formatele, de la cel traditional la cel digital. In 2018, Peanuts a incheiat un parteneriat cu NASA, un acord multi-anual privind spatiul, cu scopul de a inspira pasiunea pentru explorarea spatiului si a platformei STEAM pentru urmatoarea generatie de studenti. Persoanejele Peanuts si drepturile de proprietate intelectuala corelate sunt detinute in procent de 41% de catre WildBrain Ltd. (TSX: WILD), 39% de Sony Music Entertainment (Japan) Inc si 20% de catre familia lui Charles M. Schulz.