Conferinta Agribusiness 4.0 - targ virtual de agricultura

Imprimare

Daca in primavara speram cu totii ca pandemia se va incheia rapid, iar vietile tuturor isi vor relua cursul firesc, acum stim cu siguranta ca trebuie sa gestionam transformarile economice profunde prin care au trecut majoritatea industriilor, inclusiv agricultura. Astfel, pentru a sprijini industria agricola si a diminua efectele negative ale acestor vremuri complicate, in 10 noiembrie are loc conferinta Agribusiness 4.0, desfasurata in mediul virtual si organizata de Fundatia Centrul pentru Management Agricol in parteneriat cu Clubul Fermierilor Romani si agentia de publicitate Godmother.

O editie maraton de 8 ore, in care cei mai importanti jucatori din agricultura vor prezenta solutii si planuri concrete celor peste 3.000 de participanti online din randul fermierilor si al companiilor din sectorul agriculturii. Totul insa, la distanta, respectand normele sociale si legislative ale situatiei din prezent.
Evenimentul va include 3 sesiuni care vor acoperi subiecte de actualitate din industria agricola, precum provocarile fermierilor pentru asigurarea competivitatii si gestiunea riscurilor, tehnologie si modele de afaceri si noi meserii in agricultura, dar si strategie integrata de promovare a produsului romanesc.
Toate acestea vor fi prezentate si sustinute de 20 de profesionisti din cadrul celor mai importante institutii nationale si internationale din domeniu, care vor seta agenda industriei in contextul actual, printre care: Adrian Oros, ministrul agriculturii si dezvoltarii durabile, Thierry de l’Escaille, secretar general ELO, Daniel Buda, MEP, ComAgri, Parlamentul European, Achim Irimescu, ministru plenipotentiar, reprezentanta permanenta a Romaniei la UE, Georgiana Rusu, director general, Clubul Fermierilor Romani Broker Asigurari, Florian Ciolacu, director executiv, CFRO, si Marian Murgulet, CIO al Guvernului Romaniei.

Cum functioneaza si care sunt beneficiile Agribusiness 4.0?
Conferinta este organizata pe o platforma digitala care permite companiilor sa isi prezinte portofoliul de produse, sa propuna oferte speciale si sa intre in contact direct prin chat si webcam cu reprezentantii firmelor interesate, costul de participare fiind zero pentru participanti si mic in comparatie cu varianta clasica a unei conferinte.
Astfel, utilizatorii experimenteaza si acceseaza in timp real functionalitati si activitati organizate in cadrul unei conferinte de agricultura, iar din cateva click-uri pot fi vizitate toate standurile virtuale prezente. Harta evenimentului este interactiva, participantii avand posibilitatea de a vizualiza detalii si de a intra in contact cu expozantii.
Industria agrobusiness este si va fi mereu un mediu efervescent care se adapteaza la conditiile exterioare foarte repede. Am propus si am gasit deschidere de la companii sa punem in acelasi loc, fie el si virtual, toata cererea si oferta din aceasta industrie si suntem siguri ca va fi un eveniment cu multiple beneficii pentru toti participantii, spune Valentin Vacarus, organizator conferinta si manager Godmother.
Pachetele de participare sunt disponibile la adresa: Aceasta adresa de e-mail este protejata de spamboti; aveti nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

Despre Fundatia Centrul pentru Management Agricol
Centrul pentru Management Agricol este o organizatie neguvernamentala, independenta si non-profit. Misiunea Centrului pentru Management Agricol este de a contribui la consolidarea agriculturii romanesti prin crearea si dezvoltarea de parteneriate cu toti actorii implicati in domeniul agricol: sectorul de afaceri, institutii publice, organizatii educationale si organizatii nonguvernamentale.

Despre Clubul Fermierilor Romani
Clubul Fermierilor Romani pentru Agricultura Performanta este o asociatie non-profit si neguvernamentala a fermierilor din Romania. Membrii asociatiei sunt fermieri performanti care au modele de afaceri bazate pe inovatie, tehnologie si bunele practici in agricultura, pentru cresterea competitivitatii si a valorii adaugate create in acest domeniu.
Obiectivul principal al Clubului este sa asigure implicarea activa a membrilor sai in procesul de consultare si elaborare a reglementarilor europene si nationale in domeniul agricol, cu scopul de a creste performanta fermierilor din Romania.

Despre Godmother
In piata de comunicare de 20 de ani, Godmother, ca agentie focusata pe brand experience, si-a propus sa includa componenta digitalizarii in toate proiectele pe care le desfasoara, avand la activ peste 1000 de evenimente.
Printre clientii agentiei se numara Google, BASF,  Rompetrol, Agricover, Profi, H&M, Heineken, Henkel, Ursus, Forever Living Products, Servier etc.
Contact:
Valentin Vacarus - 0744 374 155
Email: Aceasta adresa de e-mail este protejata de spamboti; aveti nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
Web site: https://virtualagro.ro/
FBK: https://www.facebook.com/Virtual-Agro-Fair-114573926927018/

Printre partenerii media ai evenimentului se numara si canalul media online www.accmediachannel.ro si revista online www.daciccool.ro.