Targul de Turism al Romaniei - editia 2018, la bilant

Imprimare

Intre 15 si 18 noiembrie 2018, in Centrul Expozitional Romexpo, s-a desfasurat editia aniversara a Targului de Turism al Romaniei. 10.000 de vizitatori au avut la dispozitie cea mai variata oferta pentru petrecerea timpului liber. Fie ca vorbim de locuri din Romania sau destinatii exotice, Targul de Turism al Romaniei a satisfacut toate cerintele pasionatilor de calatorii. 215 companii au expus pe o suprafata de 10.200 mp, in crestere cu 36% fata de editia din 2017, si au intampinat publicul cu cele mai avantajoase pachete turistice: asigurari de calatorie si alte servicii complementare - transport, bilete de calatorie etc., reduceri considerabile aplicate pachetelor de calatorie catre destinatii exotice; accesorii utile, unice, moderne si adaptabile, in functie de tipul si scopul calatoriilor.

Gradul de internationalizare al celei de-a 40-a editii a Targului de Turism al Romaniei a fost de 17%, 17 tari promovandu-si zonele si obiectivele turistice: Albania, Bulgaria, Chile, Cuba, Cehia, Romania, Germania, Grecia, Ungaria, India, Israel, Italia, Luxemburg, Republica Moldova, Palestina si Serbia. Aceasta editie a Targului de Turism a beneficiat de participarea oficiala a urmatoarelor tari: Bulgaria, Cuba, India, Indonezia, Palestina.
Promovarea turismului romanesc a fost o componenta esentiala a targului. Romexpo, partenerii sai si agentiile de turism au acordat si la aceasta editie o atentie deosebita turismului romanesc.
Zonele cu potential turistic mare au fost promovate la targ prin intermediul consiliilor judetene si locale, astfel incat publicul a avut ocazia de a afla informatii diverse despre: peisajele fascinante ale Romaniei, din toate regiunile tarii, despre istorie si valori culturale artistice si gastronomice din:
judetele: Arad, Arges, Bacau, Bihor, Brasov, Botosani, Caras-Severin, Constanta, Gorj, Hunedoara, Maramures, Mures, Neamt, Suceava, Valcea;
orasele: Baile Herculane, Botosani, Bucuresti, Dorohoi, Mangalia, Moreni, Piatra Neamt, Techirghiol, Vatra Dornei;
comunele: Aroneanu, Copalnic, Cotnari, Dranceni, Manastur, Tatarusi, Tupilati.
Expozantii s-au prezentat si cu promotii speciale pentru petrecerea Sarbatorilor de iarna in zonele de munte din Romania. De asemenea, in cadrul celei de-a 40-a editii a celui mai mare eveniment de turism din tara, pasionatii de calatorii au fost asteptati si cu oferte speciale la cele mai frumoase destinatii din strainatate. Astfel, timp de patru zile, vizitatorii au avut ocazia sa se informeze si sa aleaga vacantele sau calatoriile care s-au pliat cel mai bine pe bugetele si stilul lor de viata, catre destinatii precum: Grecia, Turcia, Bulgaria, Austria, Italia, Spania, Franta, Marea Britanie, Olanda, India, Iordania, Palestina, Tanzania.
Mai mult decat atat, evenimentul a fost locul ideal pentru stabilirea si desfasurarea intalnirilor de afaceri din industria turismului. Pe parcursul celui mai important eveniment de turism al toamnei, s-au desfasurat 27 de activitati conexe pe teme precum: dezvoltarea turismului de calitate si a bioturismului, sustenabilitatea in turism sau ce inseamna turismul social.
Targul de Turism al Romaniei este organizat de Romexpo, bianual, primavara si toamna, impreuna cu Camerele de Comert si Industrie din Romania, in parteneriat strategic cu Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism din Romania (ANAT) si cu sprijinul Organizatiei Patronale a Turismului Balnear din Romania (OPTBR), Federatiei Patronatelor din Turismul Romanesc (FPTR), Asociatiei Nationale de Turism Rural, Ecologic si Cultural (ANTREC).
Pentru inscrierea la urmatoarea editie a Targului de Turism al Romaniei puteti lua legatura cu echipa de organizare pe site-ul www.targuldeturism.ro.