Avon spune stop violentei domestice asupra femeilor

Imprimare

Ne revoltam cand ceva rau ni se intampla noua sau celor dragi noua si ne declaram impotriva unui comportament violent. Ne revoltam atunci cand prietena noastra este victima a violentei domestice. De ce nu alegem sa facem acelasi lucru si atunci cand vecina de bloc este abuzata? De ce sa inchidem ochii, sa ignoram si sa mergem mai departe, indiferenti? Avon, prin Campania Respectului, a ales sa lupte alaturi de femeile din Romania impotriva violentei domestice.
In tara noastra, la fiecare 30 de secunde, o femeie este abuzata. In 2010, aproape 12.000 de femei au cazut victime violentei domestice, 75% dintre cazuri nefiind raportate.
Avon crede in infinitatea de posibilitati pe care o femeie le are atunci cand alege sa nu suporte violenta domestica. De aceea, Campania Respectului isi propune sa le ofere femeilor din Romania suportul necesar pentru a depasi rusinea de a face publice actele abuzive, teama de partener sau teama de a-si creste singure copiii. Initiata de Avon in 2008, campania are drept scop prevenirea violentei prin educarea publicului larg si prin sustinerea proiectelor sociale care combat acest fenomen.
Ca emblema a campaniei, Avon a ales Bratara Curajului, cel de-al patrulea produs care poarta simbolul infinitului. Bratara, a carei imagine este indragita actrita Reese Witherspoon, este compusa din margele placate cu argint si pietre din acrilic in diverse forme, simbolizand fatetele multiple ale personalitatii unei femei puternice. Prin comandarea bratarii, fiecare dintre noi poate contribui la strangerea de fonduri destinate campaniei impotriva violentei domestice din Romania. Bratara Curajului este disponibila, din luna octombrie 2011, la pretul de 25 lei, putand fi comandata exclusiv prin intermediul reprezentantilor Avon.
Mai multe detalii despre Campania Respectului desfasurata de Avon gasiti pe www.campaniarespectului.ro si pe pagina de Facebook Campania Respectului.

www.evakuator-servis.com/
http://galid.com