Campania Sa intelegem mai bine alimentele ajunge la Iasi

Imprimare

Campania de informare, educare si corectare a perceptiei consumatorului Sa intelegem mai bine alimentele, organizata in premiera nationala de RO.aliment, faciliteaza intalnirea dintre expertii in calitate/testare si consumatorii romani in gradina Mall Palas Iasi, pe 19 si 20 iulie. Cu aceasta ocazie, revista RO.aliment invita locuitorii Iasiului, jurnalistii care acopera aceasta zona sau domeniul sanatatii, dar si specialistii in nutritie, stil de viata echilibrat si cercetare sa participe la workshop-ul in care si-au propus sa spuna adevarul despre miturile referitoare la alimente.

Prin aceasta initiativa, vrem sa ii ajutam pe consumatori sa inteleaga ca un stil de viata sanatos se traduce intr-o alimentatie echilibrata, cu restrictii impuse doar de anumite patologii identificate de medicul specialist. Daca vrem sa contribuim la sanatatea familiei noastre, in cosul de cumparaturi trebuie sa avem si proteine - de origine animala sau de origine vegetala, si fibre, si carbohidrati. Toate sunt necesare, pentru un tonus ridicat si pentru a avea energie pe tot parcursul zilei. De aceea lansam invitatia catre consumatori, jurnalisti si producatori deopotriva, cu scopul de a avea un dialog deschis atat de necesar societatii romanesti, a declarat Claudia Bocean, General Manager RO.aliment.
Dialogul va avea loc pe 19 iulie, facilitat de workshop-ul Demontam stirile false despre alimente, unde se vor aborda unele dintre cele mai des intalnite fake news, pe care le vor demitiza cu argumente stiintifice, datorita parteneriatelor incheiate cu mediul profesional, academic si de cercetare. Totodata, pe parcursul celor doua zile, vizitatorii pot degusta si cumpara produsele celor mai responsabili jucatori din industria alimentara, carora le pot adresa direct intrebari despre continutul produselor lor si beneficiile ingredientelor asupra sanatatii intregii familii.
In calitate de reprezentanti ai presei de specialitate, se considera necesara o informare corecta a consumatorilor, in sensul de a-i educa sa identifice stirile false, si totodata a jurnalistilor, pentru a-i ajuta sa transmita intr-un mod echidistant stirile referitoare la industria alimentara.
Pe langa zona de standuri si intalnirea cu specialistii, campania Sa intelegem mai bine alimentele va aduce in gradina Mall Palas Iasi si un show culinar, o zona dedicata copiilor, cu activitati specifice, dar si tombole si concursuri.

Despre campanie
Campania Sa intelegem mai bine alimentele a debutat pe 7 iunie 2019, in Mall Promenada Bucuresti, cu un workshop ce a facilitat intalnirea specialistilor din cercetare, cu reprezentantii producatorilor din industria alimentara si consumatorii finali. Cu sprijinul organizatiilor profesionale (APRIL, ARC, ASMP, ROMALIMENTA, APAR, FNDA, ROMPAN), a IBA Bucuresti si a partenerilor CRIS-TIM, Comtim, Aldis, Five Continents, Tano Prod, Napolact, Ocean Fish si Eco Extract, caravana ajunge si la Iasi (19-20 iulie), revine la Bucuresti (9-10 august), apoi Constanta (31 august - 1 septembrie) si Cluj (septembrie). Pentru a afla programul complet, urmariti site-ul RO.aliment.

Despre RO.aliment
Infiintata in urma cu patru ani, revista de specialitate RO.aliment se adreseaza specialistilor din industria agroalimentara, dorind sa realizeze conexiuni intre cererea si oferta din tara noastra. Prin cele patru editii tiparite anual, publicatia prezinta cele mai noi informatii tehnice in domeniu, realizeaza studii de impact, de schimbare a gusturilor consumatorilor si analizeaza tendintele ce vor marca industria in urmatoarea perioada. Concomitent, revista RO.aliment organizeaza patru evenimente in fiecare an: seminarul Nutritie. Nutrienti. Sanatate, expo-conferinta Produsul Romanesc, Ingredients Show si seminarul Etichetare. Siguranta. Etica. Pentru mai multe informatii, accesati website-ul RO.aliment.

Dacic Cool si ACC Media Channel sunt parteneri media la acest eveniment.