Agribusiness 4.0, la a treia editie

Imprimare

Agribusinessul a suferit schimbari semnificative in ultimii ani, integrarea noilor solutii ca urmare a progreselor tehnologice fiind absolut necesara pentru a face fata provocarilor cu care se confrunta fermierii. Cerintele alimentare de baza sunt din ce in ce mai greu de asigurat din cauza schimbarilor climatice care au condus la agravarea secetei, inundatiilor, inghetului si a altor evenimente extreme. In acest context, pentru al treilea an consecutiv, la Agribusiness 4.0, oficiali romani cu responsabilitati in dezvoltarea politicilor si strategiilor in domeniul agricol si reprezentanti ai companiilor relevante din agricultura se reunesc in data de 24 martie, la cel mai mare targ virtual de agricultura.

Printre speakerii evenimentului se regasesc Adrian Chesnoiu, ministrul agriculturii si dezvoltarii rurale, si Achim Irimescu, ministru plenipotentiar, seful sectiei Agricultura in cadrul Reprezentantei Permanente a Romaniei la Uniunea Europeana. Andreea Stroe, una dintre cele mai experimentate realizatoare si prezentatoare de televiziune, cu o vasta expertiza in domeniu, va dezbate solutiile cele mai eficiente pentru diminuarea efectelor acestor vremuri fara precedent asupra industriei agricole.

Beneficiile Agribusiness 4.0
Evenimentul se desfasoara pe platforma digitala VirtualAgro si permite companiilor sa aiba standuri virtuale in care sa isi prezinte portofoliul de produse, sa propuna solutii inovatoare si sa intre in contact direct prin chat si webcam cu fermierii interesati. Interactiunile live pun in timp real la dispozitia celor 800 de fermieri asteptati la eveniment functionalitati si activitati organizate in cadrul unui targ agricol.
Sesiunile acopera subiecte de actualitate din industria agricola si includ workshopuri si mese rotunde sustinute de profesionisti in domeniu, care ajuta la dezvoltarea si incheierea de noi parteneriate cu toti marii jucatori implicati in domeniul agricol: sectorul de afaceri, institutii publice, dar si fermieri. Participantii la Agribusiness 4.0 au avantajul de a interactiona cu un public numeros, de pe orice device, de oriunde, indiferent de distanta si fara limitare de timp, intr-un mediu securizat din punctul de vedere al colectarii informatiilor de inregistrare.
Pentru vizitatori, inscrierea este gratuita, iar pentru expozanti costul este mic in comparatie cu varianta clasica a unui targ de agricultura.
Pentru mai multe informatii accesati site-ul: virtualagro.ro.
Pachetele de sponsorizare sunt disponibile la adresa: Aceasta adresa de e-mail este protejata de spamboti; aveti nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

Despre Godmother
In piata de comunicare de 22 de ani, Godmother, agentie focusata pe brand experience, specializata in furnizarea de servicii de tip BTL si digital, are la activ peste 1000 de evenimente.
Printre clientii agentiei se numara: Google, BASF, Rompetrol, Agricover, Profi, H&M, Heineken, Henkel, Ursus, Forever Living Products, Servier etc.
Printre partenerii media ai evenimentului se numara si revista online www.daciccool.ro si www.accmediachannel.ro