Noutati la BIFE 2012

Imprimare

Editia 2012 a BIFE (Targul international de mobila, masini si echipamente pentru exploatare forestiera si prelucrarea lemnului), programata in perioada 12-15 septembrie, la Romexpo, se anunta a fi mai mult decat o expozitie comerciala, un intreg sistem de reflectare si studiu al spatiului in care vom locui in viitor. Evenimentul isi propune sa inceapa in acest an o aventura a design-ului inovator, a stilului si rafinamentului, reunind sub acelasi concept cele mai importante branduri de mobila din tara si strainatate. Astfel, sub sloganul plAy DESIGN feel, targul va marca revolutiile in design-ul de mobilier aducand in atentia publicului interesat o gama variata de piese si accesorii destinate ambientarii si utilarii moderne a spatiilor de locuit sau destinate sediilor de birouri.

Prima zi a targului, 12 septembrie, este dedicata specialistilor. Pentru ca in domeniu este esential know-how-ul, BIFE va gazdui si o serie de intalniri si vizite oficiale cu delegatiile specialistilor din Rusia, China si Israel, in vederea facilitarii networking-ului si schimbului de experienta intre reprezentantii industriei. In perioada 13-15 septembrie, targul are program normal de vizitare pentru specialisti si publicul larg, intre orele 10.00 si 18.00.
In zilele de 13 si 14 septembrie, in cadrul BIFE va avea loc si seria de conferinte pe tema inovatiei in designul de mobilier Design - concept of living, eveniment ce se va bucura de prezenta unor designeri de renume international. Conferintele vor fi sustinute de Camelia Sucu (Class Living), Mircea Tibuleac (AXIS Laminate, Sibiu), Henrik Schulz (arhitect si designer, Suedia), Ronen Kadushin (Open Design, Berlin) si Karl Malmvall (Ikea).
Tot cu prilejul BIFE va avea loc si concursul de Talent Scouting, competitie desfasurata in scopul atragerii si descoperirii de tinere talente din randul studentilor si arhitectilor care doresc sa se dedice designului de mobilier. Concursul organizat de Igloo Media se doreste a deveni rampa de lansare pentru tinerii talentati din domeniu si urmareste incurajarea promovarii designerilor de mobilier autohtoni. In urma jurizarii competitiei, 20 dintre cele mai bune proiecte depuse vor fi expuse in cadrul targului, intr-o zona special amenajata.
La editia de anul acesta a BIFE si-au anuntat deja participarea companiile Class Living, Gelu Trading Company, Dactrust si Proconsel SRL. La BIFE, vizitatorii se vor putea intalni si cu mobilierul Exotique, adus in Romania de doamna Pusa Hack, fondatoarea brandului Exotique si proprietara magazinelor Exotique.

Interviu cu doamna Pusa Hack, fondatoarea brandului Exotique si proprietara lantului de magazine Exotique

- Carui tip de lifestyle  se potrivesc cel mai bine produsele Exotique si din ce tipuri  de materiale sunt  realizate piesele de mobilier?
Pusa Hack: Exotique nu este un lant national de magazine, ci, mai degraba, un inspirational boutique, un concept izvorat din dorinta de a oferi lucruri exclusiviste  celor care iubesc frumosul si care, mai ales, nu doresc sa isi uniformizeze casa, sanctuarul pretios in care dorm, se relaxeaza, pe care il numesc acasa. Nu exista un arhetip al cumparatorului de produse Exotique. Clientii nostrii provin din medii sociale foarte diferite, lucrul pe care il au in comun fiind faptul ca stiu sa aprecieze autenticitatea produselor noastre si calitatea materialelor folosite (de la lemn masiv de sheesham sau ulm, fier forjat si piele pana la material textil in diverse compozitii, ceramica sau chiar scoica).
- Ce e inedit la Exotique?
Pusa Hack: Exotique este un brand care nu promoveaza o anumita linie in mobila sau o tara anume. Exotique este un trendsetter. Exotique a cucerit clientul prin indrazneala de a aduce in permanenta lucruri noi, prin curajul de a promova diferite zone si culturi, de a deveni un paradis al bunului gust, de curaj si de deschidere a Romaniei catre lume, cum foarte frumos ne-a caracterizat Alteta Sa Regala Principesa Mostenitoare Margareta a Romaniei.
- Sunteti Furnizor al Casei Regale. Ce inseamna pentru Exotique acest titlu?
Pusa Hack: Exotique este un brand unic si a purta Exotique este echivalent cu a purta ce e mai frumos, mai bogat ca incarcatura si munca manuala, migala si spirit, fara a fi insa ostentativ. De aceea, pentru compania Exotique, conferirea acestei distinctii reprezinta o onoare si o recunoastere a prezentei sale de calitate, in ultimii ani, pe piata interna de mobilier, incepand din anul 2003. Acordarea acestei calitati implica pastrarea unui standard inalt, precum si a profesionalismului din partea companiei.
- Ce noutati veti prezenta anul acesta vizitatorilor targului BIFE? Vor fi oferite cu discount-uri speciale?
Pusa Hack: Anul acesta vom relua traditia prezentei la BIFE prin cateva surprize incantatoare, printre care o premiera pe piata romaneasca - o colectie autentica countryside, inspirata de rafinamentul si sarmul de mult uitat al vechilor provincii frantuzesti si de incantatoarele apartamente ale Mariei Antoaneta. Pe langa aceasta mica incursiune europeana, Exotique isi va reimprospata, incepand cu toamna acestui an, gama de produse cu inca doua noi colectii cu iz colonial. Totul, bineinteles, lucrat manual din lemn masiv, pe alocuri decorat cu insertii metalice si piele. Pentru vizitatorii standului am pregatit preturi promotionale si o tombola al carei premiu va fi anuntat din timp pe site-ul nostru, www.exotique.ro, si pe pagina noastra de Facebook.
- In  final, va rugam sa transmiteti un mesaj viitorilor participanti la targul BIFE.
Pusa Hack: Exotique reprezinta arta de a imbina stiluri si culturi diferite, asa ca vizitatoriilor BIFE le propunem o incursiune intr-un spatiu deschis, magic, si ii asteptam in antecamera inspiratiei, asa cum ne-am propus sa fie standul Exotique.

Pentru mai multe detalii privind targul BIFE si evenimentele conexe va invitam sa accesati site-ul www.bife.ro

http://www.evakuator-servis.com
www.goodportal.com.ua/