Targurile, un mijloc de promovare a produselor romanesti

Imprimare

Astazi, piata locala se afla sub o mereu mai mare presiune exercitata de piata globala. Este o presiune careia micile branduri locale ii rezista tot mai greu. Ele nu se pot compara nici cu forta publicitara a marilor branduri globale si, de prea multe ori, nici nu pot patrunde in marile retele de desfacere care, pe zi ce trece, ocupa o pozitie tot mai importanta pe piata. De aceea, pentru micile branduri locale, targurile reprezinta o forma mereu mai importanta de a se face cunoscute, de a putea ajunge la potentialii lor clienti.

Pentru a se putea impune, brandurile locale trebuie sa se faca in primul rand cunoscute. Apoi, calitatea produselor, seriozitatea brandului si politica unor preturi corecte sunt menite sa duca la o crestere si consolidare a pozitiei in piata. Dar aceasta dificultate de a patrunde pe piata caracterizeaza, din pacate, situatia in care se gasesc majoritatea brandurilor romanesti. Iar promovarea acestor branduri nu este doar o problema de interes pentru antreprenori sau care priveste doar imaginea nationala, ci este o problema esentiala pentru ansamblul economiei acestei tari si, prin aceasta, o problema ce priveste bunastarea noastra, a tuturor. Pentru ca o economie (si implicit o tara) nu poate fi puternica, nu poate fi bogata, decat atunci cand se bazeaza pe branduri puternice.
In plus, atunci cand este vorba despre produsele naturale discutam, in acelasi timp, si despre valorificarea traditiilor noastre, ce risca, din pacate, sa cada in uitare si sa se piarda. Este un lucru pe care majoritatea brandurilor romanesti l-au inteles si care a contribuit, in mare masura, si la succesul primei editii a expozitiei de produse bio Universul Sanatatii, organizate de Andrew Professional Consulting in colaborare cu brandul romanesc Hofigal
Acum ne aflam deja in preajma unei noi editii a acestui targ ce va avea loc intre 1 si 4 noiembrie la Sala Palatului din Bucuresti. Interesat, in mod special, de promovarea brandurilor romanesti cu adevarat valoroase, la Universul Sanatatii va participa si Magazinul online Dacic Cool, care s-a dedicat promovarii brandurilor romanesti ce inteleg sa practice preturi decente, in deplin respect fata de consumatori. (Foto: Stock.XCHNG)

http://www.europosud.ua/
www.europosud.ua/