Numar record de vizitatori la Targul de Turism al Romaniei!

Imprimare

Peste 14.000 de vizitatori si-au planificat vacanta la editia de toamna a Targului de Turism al Romaniei care a avut loc la Romexpo intre 14 si 17 noiembrie 2019, in Pavilionul B1. Evenimentul a reunit 236 de firme expozante din 17 tari: Albania, Austria, Bulgaria, Franta, Grecia, Ungaria, India, Israel, Italia, Japonia, Marea Britanie, Republica Moldova, Palestina, Romania, Sri Lanka, Turcia si Ucraina, care s-au intrecut in oferte de vacanta dintre cele mai variate. Targul a avut un grad de internationalizare de 21%, reprezentantii tarilor participante oferind vizitatorilor atat posibilitati inedite de petrecere a vacantelor in cele mai indepartate colturi ale lumii, cat si ocazia de a urmari traditii si obiceiuri specifice diferitelor culturi.

Prin intermediul Targului de Turism, Romexpo incurajeaza reprezentantii administratiilor locale sa faca cunoscute publicului larg frumoasele meleaguri romanesti. Zonele turistice din Romania au fost prezentate la targ de consiliile judetene din Arad, Arges, Bacau, Bihor, Botosani, Brasov, Constanta, Dambovita, Gorj, Hunedoara, Maramures, Mures, Neamt, Suceava si Valcea. Ca de fiecare data, Targul de Turism al Romaniei a dorit sa stimuleze incomingul si turismul intern, reprezentanti ai oraselor Baile Felix, Botosani, Brasov, Constanta, Dorohoi, Mangalia, Piatra Neamt, Pitesti, Suceava, Targu Jiu si Techirghiol si ai comunelor Dobrosloveni, Molivisu, Tupilati, Turia, completand oferta de calatorii cu atractii locale mai mult sau mai putin cunoscute.
La editia de toamna a targului au fost la mare cautare ofertele pentru Craciun 2019 si Revelion 2020, fie ele in tara sau in Europa, in locuri renumite pentru sporturile de iarna, precum Austria, Elvetia si Bulgaria, promotii early-booking pentru Paste 2020, destinatiile de vara preferate in ultimii ani de romani - Grecia, Turcia, Spania, Bulgaria si litoralul romanesc, ofertele pentru turismul medical si de wellness, dar si pentru turismul religios. Desigur, au existat si destui calatori temerari care au achizitionat circuite in destinatii de exceptie in jurul lumii - Laos, Vietnam, Cambodgia - si multi tineri pasionati de excursii in tari exotice, precum Thailanda, Maldive, Republica Dominicana, Bali, Seychelles sau Zanzibar.
Ne bucuram ca, an de an, Targul de Turism al Romaniei reprezinta un reper pentru toti pasionatii de calatorii, locul unde vizitatorii isi planifica alaturi de firmele expozante vacantele pentru perioada urmatoare, beneficiind de sfaturile de calitate ale specialistilor din domeniu in ceea ce priveste cele mai bune preturi de achizitie si cele mai bune perioade ale anului pentru calatorii in diverse zone. Editia de toamna de anul acesta a fost una extrem de efervescenta, cu foarte multe oferte pentru toate gusturile si toate buzunarele, dar si cu multe momente artistice care au creat o atmosfera de sarbatoare, asa cum trebuie sa fie la orice eveniment dedicat turismului. Numarul mare de vizitatori de la aceasta editie reprezinta o recunoastere a eforturile sustinute pe care Romexpo, impreuna cu partenerii si organizatiile din domeniu, le depun pentru sprijinirea turismului national si ne obliga sa pastram acelasi standard ridicat al calitatii serviciilor pe care le oferim si la editiile viitoare, a declarat directorul general Romexpo, Mihai Costris, la incheierea targului.
De asemenea, seminariile si conferintele pregatite de companiile expozante si asociatiile partenere au oferit vizitatorilor specialisti si profesionistilor din domeniu o perspectiva de ansamblu asupra evolutiei industriei turismului pe termen mediu si lung.
Romexpo pregateste deja editia de primavara a Targului de Turism, care va avea loc intre 20 si 23 februarie 2020, in pavilioanele B1 si B2 din Centrul Expozitional si se va desfasura concomitent cu Romhotel – expozitia internationala de echipamente, mobilier si dotari pentru hoteluri si restaurante. Cele mai importante companii din domeniul turismului si-au planificat deja participarea la evenimentul urmator, unde vor lansa oferte care se vor concentra in special pe sezonul estival 2020.
Targul de Turism al Romaniei este organizat de Romexpo, bianual, primavara şi toamna, impreuna cu Camerele de Comert şi Industrie din Romania, in parteneriat strategic cu Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism din Romania (ANAT) şi in parteneriat cu: Organizatia Patronala a Turismului Balnear din Romania (OPTBR), Federatia Patronatelor din Turismul Romanesc (FPTR), Asociatia Nationala de Turism Rural, Ecologic şi Cultural  (ANTREC).

Despre Romexpo
Romexpo S.A., societate comerciala cu capital privat, are ca actionar majoritar Camera de Comert si Industrie a Romaniei, unul dintre cele mai importante foruri de reprezentare a oamenilor de afaceri romani.