Sambata, 30 Mai

Ultimele Titluri :
Te afli aici : Timp Liber Carti, CD-uri, DVD-uri Viitorul apartine companiilor mici

Viitorul apartine companiilor mici

Email Imprimare

Este titlul noii carti a lui Seth Godin. Nu este mai putin socanta decat bestseller-ul lui, Vaca Mov. Dar nici nu seamana cu aceasta. Nu este cartea UNEI idei, ci a o mie de postari pe blog. Si fiecare este conceputa sa-ti dea de gandit si sa te faca sa actionezi. De altfel, autorul afirma raspicat: Daca vrei sa faci ceva, fa acum!. Punctul de plecare? Respectul, care reprezinta secretul succesului in relatia cu oamenii. Si constatari de baza - consumatorii au mai multa putere ca niciodata, blogurile conteaza, lucrurile mici sunt acum noile lucruri mari si importante.

Idei care de obicei se soptesc sunt afirmate raspicat de catre Seth Godin. Vechiul tip de vorbit, intr-o singura directie, este ucis de dezordine. Televiziunea a cazut. Radioul a cazut. Ziarele si revistele au cazut si aproape au disparut… Daca iti pasa de brandul tau personal, de cariera si de impact, ai nevoie de un blog. Indemnurile lui? Transforma strainii in prieteni. Transforma prietenii in clienti. Si, apoi, fa lucrul cel mai important! Transforma-ti clientii in reprezentanti de vanzari. Este o carte care pledeaza pentru onestitate, dar lupta impotriva regulilor. Liderii de piata fac regulile. Daca joci dupa acele reguli, este aproape sigur ca, la un moment dat, vei pierde… Alternativa este evidenta, dar si inspaimantatoare, schimba regulile! Pornind de la o afirmatie transanta, siguranta este riscanta, urmeaza si solutia - schimbarea dramatica a jocului este lucrul cel mai sigur pe care il poti face, daca vrei sa cresti.
Idei virale, dinamica site-urilor, schimbarile aduse de bloguri sunt doar cateva dintre temele ce tes o vasta analiza a prefacerilor acestor ani. Toate se orchestreaza insa spre evidentierea ideii centrale, afirmata deja din titlu: viitorul apartine companiilor mici. Este o teza analizata, argumentata, exemplificata din plin.
Ce caracterizeaza o companie mica? In primul rand, flexibilitatea, interactiunea mult mai stransa cu clientii, inclusiv a conducerii, rapiditatea cu care se iau deciziile, onestitatea postarilor pe blog. O firma mica stie ca va avea succes doar pentru ca este buna si nu pentru ca este mare! In trecut, sa fii mare era extrem de important, acum, mic inseamna noul mare, aceasta este tema centrala a acestei carti. Fiecare pagina te conduce la o idee si iti da imboldul de a o urma cat mai repede. Fiecare afirmatie o poti valida rapid din propria ta experienta. Nu este o carte care sa descopere lucruri noi si senzationale, este o carte care iti reliefeaza lucrurile cu adevarat importante din jurul tau, pe langa care treci mereu fara sa le observi, le ignori sau le uiti inainte de a le afla. Este o oglinda care ti se pune in fata cu brutalitate, in care lumea ti se arata brusc cu toate hatisurile si ascunzisurile ei, in care te poti analiza pe tine cu toate greselile si ezitarile tale, dar in care descoperi si nenumarate oportunitati pe care le ignori.
Cand apartii unei organizatii mici, cum este si cazul agentiei de PR in cadrul careia lucrez, ARENA Communications, in care sapte oameni lucreaza cot la cot, straduindu-se sa vina prompt in intampinarea intentiilor fiecarui client, cu idei noi, in care rutina nu are cand si cum sa se strecoare, in care expertiza este comuna, iar relatiile sunt directe, ca intr-o adevarata familie, si fiecare clipa reprezinta o noua provocare, careia ii poti raspunde fara oprelisti, citesti aceasta carte dintr-o rasuflare si te simti parca mult mai puternic, atat in fata concurentei, cat si in fata crizei. Este formidabil sa-ti vezi propriile convingeri validate de un asemenea text si sa capeti in acelasi timp atatea sugestii care iti deschid noi perspective si directii. Daca ai regretat sau te-ai temut vreodata pentru ca esti mic, acum simti cu adevarat forta si valoarea acestei sanse de a fi mic. Fiind mic, intelegi de ce esti atat de mare. Si nu este orgoliul de a o spune tu, ci capacitatea de a intelege ce spune Seth Godin! (Cecilia Caragea)

Seth Godin - Viitorul apartine companiilor mici, Editura Brandbuilers, Bucuresti, 2008, pret: 60 lei

Comentarii (0)


Arata comentarii/Ascunde

Scrie comentariu


busy
 

CONCURS

SCRIE-NE DESPRE ROMANIA TA!

ConcursScrie-ne despre Romania ta! Trimite-ne si fotografiile sau filmele tale cu locuri, oameni, situatii sau intamplari din Romania pe adresa office@daciccool.ro.

Le vom posta si le vom premia pe cele mai bune.

Arata-ne Romania asa cum o vezi tu!

Poti castiga premii constand in produse romanesti oferite de magazinul online DACIC COOL.


 

CONCURS

FII COOL! DACIC COOL!

Descopera Romania asa cum au vazut-o, au simtit-o sau au iubit-o cei care au avut curajul sa ne spuna opiniile si visele lor sau sa ne trimita imaginile si sperantele lor. Descopera Romania prin ochii lor!
Scrie-ne despre o viata frumoasa si sanatoasa intr-o Romanie frumoasa si sanatoasa, scrie-ne despre cum iti doresti sa fie viata ta in tara ta!
Asteptam materialele tale pe adresa office@daciccool.ro.
Le vom premia pe cele mai interesante.
Poti castiga unul dintre cele 10 premii pentru frumusetea si sanatatea ta.