Marti, 21 Nov

Ultimele Titluri :
Te afli aici : Branduri

Branduri

Faunus Plant: Remedii naturale din inima Transilvaniei!

Email Imprimare

Astazi, intelegem tot mai mult importanta naturii si beneficiile pe care ni le aduce, in toate domeniile vietii. Vorbim de alimentatie naturala, organica sau bio si vorbim, desigur, tot mai mult de efectele benefice pe care anumite plante le au asupra sanatatii noastre. Aceste efecte erau binecunoscute de catre cei din vechime, insa astazi, gratie cercetarilor stiintifice moderne, le putem explica si intelege mai bine. Totusi, pentru a obtine un efect deplin al principiilor active si al substantelor preluate din natura, din plante, trebuie sa le cunoastem foarte bine. Sa stim care sunt partile bune, care sunt perioadele potrivite pentru recoltare, care sunt combinatiile ideale si in ce mod se administreaza pentru un efect maxim. Suplimentele naturale sunt tot mai cautate pentru efectele lor benefice, ajutand in tratarea multor afectiuni. Pe piata exista, astazi, numeroase suplimente alimentare naturale, insa nu toate respecta retetele si proportiile perfecte, prin urmare, nu toate sunt la fel de eficiente. Echipa Faunus Plant ne propune preparate naturale create cu mare grija, pe baze stiintifice, tinand insa cont de traditia si de intelepciunea fitoterapiei locale, a stramosilor nostri si utilizand numai plante medicinale de calitate, nepoluate, care sunt prelucrate manual. Experienta celor din familia Faunus Plant, dobandita de-a lungul anilor, se concretizeaza, astfel, intr-o serie de produse naturale premium, obtinute din plante medicinale si ierburi aromatice. Un lucru foarte important este faptul ca materia prima vegetala este obtinuta de pe meleaguri romanesti, din Apuseni - astfel, produsele au un efect maxim asupra noastra, asupra romanilor, caci sunt din arealul in care ne-am nascut si in care traim.

Uleiurile presate la rece Cardinal, tehnologie romaneasca si seminte romanesti

Email Imprimare

Cardinal reprezinta cu adevarat un brand de exceptie. Infiintata de mai bine de 20 de ani, firma 2E Prod ofera astazi, atat pe piata romaneasca, cat si la export, uleiuri presate la rece de cea mai buna calitate. Uleiuri romanesti din seminte romanesti, nemodificate genetic. Acestea sunt produse cu o tehnologie proprie, originala si brevetata, Raw Organic Cardinal Technology. Sunt uleiuri sanatoase, esentiale pentru o alimentatie echilibrata, ce actioneaza din multe privinte ca adevarate medicamente.
Majoritatea semintelor, precum cele de dovleac, in, mac, nuca sau germeni de grau, contin vitamine si alte principii active vitale pentru buna functionare a organismului nostru. Prin Raw Organic Cardinal Technology se reuseste ca toate aceste substante benefice sa ramana prezente in produsul final, in concentratie maxima, fara a introduce nici o substanta straina, potential nociva. In plus, selectarea, deja inainte de recoltare, a semintelor de cea mai buna calitate si controlul riguros, efectuat pe parcursul intregului proces de productie, asigura uleiurilor Cardinal un gust, o calitate si efecte terapeutice de exceptie

Topoloveni, povestea unui brand la 100 de ani

Email Imprimare

Cunoscuta fabrica de magiun de la Topoloveni, judetul Arges, are o poveste lunga si interesanta. A fost infiintata in urma cu un secol, in anul 1914, fiind prima fabrica de acest fel din Romania. Pe vremea aceea se numea Cooperativa Topoloveni si producea magiun si alte gemuri si dulceturi din fructe. De-a lungul timpului, a produs si a vandut produse atat pe piata locala, cat si pe piata internationala. La sfarsitul anilor 1990, din cauza managementului defectuos, fabrica de stat a fost inchisa, iar angajatii trimisi in somaj. In anul 2001, fabrica dezafectata a fost preluata de catre doamna Bibiana Stanciulov, investitor privat, care a creat compania Sonimpex Topoloveni. Fabrica a fost retehnologizata in intregime, iar activitatea sa a primit un nou impuls, fiind relansata. Imbunatatirea constanta a productiei a dus la progrese mari, care inseamna produse de calitate recunoscute la nivel national si mondial.

Apimond, un brand cu traditie

Email Imprimare

Apimond se naste in 1992, atunci cand Daniel Matache infiinteaza Centrul de Produse Apicole din localitatea Baldana, judetul Dambovita, imbuteliind produsele obtinute din stupina proprie sub numele acestei noi marci, care a devenit apoi, rapid, un adevarat brand. Compania Apimond produce astazi o gama importanta de sortimente de miere, specialitati de miere si produse cosmetice pe baza de ingrediente apicole, insa succesul rapid al acestui brand are la baza o traditie de generatii.
Daniel Matache continua o traditie de patru generatii, traditie care incepe in jurul anului 1870, atunci cand strabunicul sau, Niculae Matache (1852-1933), sergent in armata lui Carol I, evidentiat in luptele de pe teritoriul Bulgariei, la care a participat personal si regele, se dedica activitatii de apicultor, in curtea casei sale din Plop, Titu, judetul Dambovita. Traditia este continuata tot in vatra satului de catre fiul acestuia, Gheorghe Matache (1890-1842), atestat in 1921 in Registrul Agricol al Regiunii Agricole Titu, cu patru stubeie, stupi confectionati conform vechilor traditii din trunchiuri de lemn scobit in care albinele isi construiau fagurii de miere. Este perioada in care incep sa se extinda stupii sistematici, cu rame mobile, care aduceau numeroase avantaje in exploatare si cu o productivitate mai mare. Preocupat de dezvoltarea stuparitului, numele lui Gheorghe Matache apare, incepand din 1926, in mai multe numere ale revistei Romania Apicola, cu o colectie impresionanta pastrata pana astazi. Apoi, in 1934, se naste Teodor Matache care, in 1956, face primul stuparit pastoral din familie, transportand stupii de la poalele muntilor pana in Dobrogea si in Delta Dunarii. Nefericirea face ca in 1958, la traversarea Dunarii, bacul sa se rastoarne si sa fie distrusa intreaga stupina. Teodor Matache insa nu se descurajeaza si reuseste rapid sa refaca o stupina de 150 de stupi, continuandu-si pana astazi pasiunea si preocuparea pentru albinarit, desfasurata in vatra satului, beneficiind de o flora spontana extrem de bogata. Astazi, se remarca activitatea fiului sau, Daniel Matache, care incearca, prin brandul creat de el, Apimond, sa devina un lider pe piata locala a produselor premium, atat pentru produsele apicole, cat si pentru produsele cosmetice bio-organice.

Ivatherm, dermocosmetice romanesti bazate pe traditie si cercetare

Email Imprimare

Ivatherm reprezinta o poveste de exceptie. Este unul dintre cele mai tinere branduri romanesti, dar cu un incredibil succes. Cine s-ar fi asteptat ca, in 2005, in piata atat de aglomerata a dermocosmeticelor sa fie loc pentru un start-up romanesc?! Si cine mai putea spera ca, in Romania, cineva sa mai investeasca timp, bani, pasiune si profesionalism pentru a promova valorile mostenite de noi, din Antichitate, valori care au reprezentat de-a lungul secolelor mandria Romaniei, dar pe care ultimele decenii le-au aruncat in uitare. Nu numai ca acest start-up a avut loc, dar Ivatherm a ajuns dupa doar patru ani printre primele patru firme de dermocosmetice din Romania, pentru ca astazi sa fie deja lider de piata pe segmentul atat de important si de sensibil, reprezentat de cosmeticele pentru cuperoza, rozacee si dermatita seboreica.

Pharma Nord, calitatea la superlativ

Email Imprimare

Pharma Nord este unul dintre cei mai importanti producatori europeni de suplimente nutritive si remedii naturale. Dar nu acesta este elementul care diferentiaza brandul danez in piata, ci calitatea produselor. Ideea principala cu care a plecat la drum Pharma Nord a vizat compensarea deficientelor dietei moderne cu ajutorul unor suplimente cu un grad mare de biodisponibilitate. Aceasta a implicat un amplu efort de cercetare menit sa determine principalele carente alimentare ce ne afecteaza sanatatea si apoi sa gaseasca solutiile menite sa conduca la produse cu o biodisponibilitate maxima si constanta. Pentru aceasta, au trebuit gasite cele mai bune materii prime si dezvoltata tehnologia care sa permita obtinerea unei biodisponibilitati maxime.
Diferentele ce exista din acest punct de vedere intre diferite produse aparent similare pot fi imense, unele putand fi comparate cu un produs placebo, in timp ce altele pot avea efecte de exceptie. Aceasta se explica prin faptul ca substanta activa, de exemplu seleniul, se afla, in diferitele resurse naturale, intr-un complex molecular specific. Or, tocmai acesta ii asigura sau nu asimilarea de catre organism. In alte cazuri, asimilarea substantei active necesita o anumita forma de prezentare. Studiile au demonstrat de exemplu ca vitamina D este absorbita de catre organism mult mai usor daca ea este dizolvata in ulei. Or, tocmai aceasta este forma de prezentare a vitaminei D de la Pharma Nord.

Apivita, o redesteptare a spiritului lui Hipocrate

Email Imprimare

Apivita este una dintre cele mai renumite, apreciate si premiate companii, aflata pe primul loc pe piata cosmeticelor naturale din Grecia, care ofera produse de infrumusetare unice, naturale, eficiente si complete, care promoveaza nu numai frumusetea, dar si sanatatea, incercand sa asigure o ingrijire holistica pentru corp, minte si spirit. Pentru crearea produselor sale, Apivita utilizeaza doar ingrediente naturale - produse apicole, extracte de plante din flora greceasca, cultivate organic, si uleiuri esentiale naturale.
Numele Apivita provine din imbinarea cuvintelor latine apis - albina si vita - viata, rezumand identitatea si filosofia companiei, iar logo-ul ei este inspirat de o veche bijuterie din Creta Minoica, din secolul al XVI-lea i.H., simbolizand fertilitatea si armonia.

Avon, compania care a infrumusetat viata a milioane de femei

Email Imprimare

Cine nu a auzit de Avon? Dar cine ii cunoaste cu adevarat incredibila poveste, atat de bogata in evenimente, emotii si fapte? Cu o istorie ce se intinde pe mai bine de 125 de ani, Avon este compania care a revolutionat industria frumusetii, ajutand femeile sa-si castige independenta financiara si sa lupte impotriva cancerului la san si a violentei domestice. Fiind unul dintre cele mai cunoscute, respectate si populare branduri din lume, Avon nu este doar o afacere imensa din industria cosmetica, ci este si cea mai mare companie de vanzari directe din toate domeniile.
Avon opereaza astazi in peste o suta de tari, avand 42.000 de angajati si peste 6 milioane de Reprezentanti, dintre care 75% lucreaza in afara S.U.A. Piatra de temelie a fost pusa, in 1886, de catre David Hall McConnell.

Farmec, liderul pietei de produse cosmetice din Romania

Email Imprimare

Farmec, un brand a carui istorie incepe acum mai bine de 120 de ani, reprezinta, cu ale sale peste 400 de produse, nu numai liderul pietei de produse cosmetice din Romania, ci si un brand puternic, prezent si apreciat pe toate cele cinci continente. Astazi, Farmec se situeaza in randul marilor companii industriale din Europa, atat prin calitatea produselor, cat si datorita investitiilor in tehnologii moderne si in laboratoarele sale de analize care sunt recunoscute in toata lumea.
Cu o capacitate extinsa de productie, respectand cele mai inalte standarde de calitate, atat pentru creme, emulsii, lotiuni, geluri de dus, cat si pentru sampoane si deodorante, Farmec si-a asociat numele cu marci recunoscute pe plan international, prin realizarea de produse sub marci private si prin dezvoltarea relatiilor de colaborare cu numerosi parteneri de prestigiu, precum Societatea Romana de Cosmetologie, Universitatea de Medicina si Farmacie Iuliu Hatieganu din Cluj-Napoca, Clinicile de Dermatologie din Cluj-Napoca si Bucuresti, clinici de testare a eficientei produselor, Laboratoarele Dermscan Franta si Evic International Romania.

Corcova Roy&Damboviceanu, un brand european

Email Imprimare

Putine sunt lucrurile atat de strans legate de istoria noastra incat sa reprezinte un adevarat blazon, asa cum se intampla in cazul vinurilor noastre traditionale. Calitatea si savoarea lor deosebita i-au facut pe greci sa-l origineze chiar pe marele Dionysos pe aceste meleaguri, iar pe romani sa imortalizeze nepretuitele boabe de struguri in aurul monedelor batute dupa cucerirea Daciei. Unul dintre locurile binecuvantate de Dumnezeu, atat de bine adecvat viticulturii, se gaseste in Piemontul Motrului, parte a celei mai mari unitati piemontale de la noi, Piemontul Getic, mai exact in zona comunei Corcova, plasata la doar 10 km de Strehaia. Vinurile de Corcova au fost mereu apreciate de-a lungul timpului, aparand consemnate in hrisoavele vremii.

ApiLand, un brand european

Email Imprimare

Multi considera ca, pentru a construi un brand puternic, ai nevoie mai intai de o sursa importanta de finantare. De multe ori, o idee clara, multa pasiune si tenacitate pot substitui insa lipsa finantarii. Un exemplu il reprezinta si istoria firmei ApiLand, fondata de Ovidiu Bodea. Pasionat de natura si, in special, de acest tezaur de sanatate pe care il reprezinta produsele micutelor si atat de harnicelor albine, Ovidiu Bodea a inceput in 1995 sa comercializeze pe scara mica polen, pentru ca apoi sa cladeasca un adevarat brand, recunoscut deja in intreaga Europa - ApiLand.
Adresandu-se initial doar catorva magazine cu produse naturale care tocmai isi incepeau activitatea si mai multor persoane fizice interesate de binefacerile stupului, Ovidiu Bodea a comercializat la inceput doar polen in forma sa clasica, adica polen uscat. Afacerea sa a crescut incet pana in 2002, permitandu-i sa cunoasca piata si sa se familiarizeze cu problemele specifice ale produselor apicole. Apoi, in 2002, cand seriozitatea si competenta sa erau deja demonstrate cu prisosinta, doctorul Stefan Stangaciu i-a asigurat contactul cu CC Pollen Company Arizona, din S.U.A. Acesta a reprezentat momentul in care a fost fondata firma denumita initial Apiservices si care a derulat o scurta si fructoasa colaborare cu firma americana, careia i-a livrat o cantitate imensa de polen, mai exact 20,7 tone. Acest export a reprezentat un excelent debuseu pentru stocurile de polen acumulate de apicultorii salajeni, principalii producatori de polen din Romania. Colaborarea a durat doar pana in 2003, dar a fost suficient pentru ca Ovidiu Bodea sa poata trece de la micul comert local la consolidarea unei adevarate firme ce avea, in anii urmatori, sa devina un brand apreciat in intreaga Europa. Numele ApiLand, ales atunci de Ovidiu Bodea, reprezinta astazi, oriunde in Europa, o veritabila recomandare a produselor apicole de calitate.

Hofigal, un brand de prestigiu

Email Imprimare

Hofigal reprezinta o reusita de exceptie. Este cazul fericit in care un adevarat om de stiinta, plin de energie, de initiativa si de buna credinta, inginerul chimist Stefan Manea si-a dedicat intreaga forta infiintarii si dezvoltarii unui brand apreciat si premiat in intreaga lume. Firma, cu capital integral romanesc si unic actionar, S.C. Hofigal Export-Import S.A., infiintata in 1990, a crescut incet, dar sigur. Pornind la drum cu 5 angajati si un portofoliu format din doar trei produse, Hofigal, avand astazi peste 400 de angajati, se poate lauda deja cu aproape 500 de produse de exceptie, a caror calitate a fost confirmata in centre de specialitate din SUA, Canada si Anglia, depasind cu mult produse similare din Franta, Italia sau Elvetia.

Catena, farmacia inimii

Email Imprimare

Catena, unul dintre cele mai moderne lanturi de farmacii din Romania, cu peste 200 de unitati deschise in toata tara (inclusiv in mediul rural, unde functioneaza 25 de unitati), este un brand cu capital 100% romanesc, care si-a propus, de la bun inceput, sa sprijine industria farmaceutica autohtona si sa vina in ajutorul pacientilor. Cu peste 800 de angajati, dintre care 500 sunt farmacisti, Catena reprezinta Farmacia care te ajuta, oferind sfaturi si recomandari profesioniste pentru o gama larga de produse farmaceutice si parafarmaceutice, cosmetice si dermocosmetice, remedii homeopatice si terapii naturiste. Si, nu mai putin important, servicii de consiliere de frumusete, masurarea tensiunii arteriale sau a greutatii. Dar Catena este mult mai mult, este farmacia inimii...

Boots, o traditie britanica de peste 150 de ani

Email Imprimare

In mod firesc, fiecare dintre noi isi doreste sa arate cat mai bine, sa straluceasca de sanatate, sa debordeze de energie. Nu ne reuseste intotdeauna… Ei bine, e cazul sa descoperiti unul dintre cele mai impresionante branduri din domeniul Health&Beauty! Daca am spune ca are peste 150 de ani de istorie, ar suna mult prea sec… De aceea, e mai bine sa va ganditi ca istoria Boots a inceput dinainte de aparitia primului avion, a primului automobil si a primului film. Acum, cred ca sunteti de acord ca el vine dintr-un alt timp. Dar nu uitati ca, dupa un secol si jumatate de istorie palpitanta, el se gaseste astazi, prin tehnologie, mentalitate si angajare, inaintea timpului nostru.

Lysi, un brand islandez apreciat in Romania

Email Imprimare

Islandezii au una dintre cele mai mari sperante de viata si asta datorita consumului de peste si de ulei de peste, folosit in mod traditional pentru asigurarea unei bune stari de sanatate. Aproape toti islandezii consuma constant ulei de peste, care este o sursa de sanatate pentru toate varstele, iar in scoli copiilor mici li se administreaza zilnic ulei din ficat de cod, care cumuleaza efectele benefice ale vitaminelor A si D si ale acizilor grasi Omega 3.
Islanda este o tara exotica si uimitoare, un avanpost creat din apa si foc, cu vulcani care se ascund sub ghetari uriasi, campuri de lava impietrita si lacuri geotermale, plasata in Atlanticul de Nord, adica in una dintre cele mai putin poluate zone ale globului. Astfel, nu este de mirare pentru nimeni ca liderul mondial in domeniul lipidelor marine, al uleiurilor de peste, popular spus, este o firma islandeza, Lysi, ce acopera cu exporturile sale peste 66 de tari. Acest statut si-l datoreaza, in primul rand, cercetarii si dezvoltarii de produse, desfasurate neincetat de la infiintarea sa, in 1938, dar si calitatii si inaltei tehnicitati a echipamentelor de productie. Acestea asigura reducerea la minim a oxidarii uleiului in timpul purificarii, dar si separarea apei si a impuritatilor. Produsele Lysi sunt astfel lipsite de acel gust atat de neplacut al uleiului de peste pe care multi poate ni-l mai amintim de pe vremea copilariei.

SanoVita, un nou stil de viata

Email Imprimare

Profitul unei companii este, in mod evident, un indicator pentru succesul acesteia. Mai conteaza insa si cum este facut acest profit! Iar companiile care isi doresc sa aiba succes pe termen lung stiu acest lucru! Si nu vor profit cu orice pret, tin la aprecierea consumatorilor lor, la increderea si la sanatatea lor. Compania SanoVita se bazeaza, de la bun inceput, tocmai pe aceste principii. Si, pana la urma, acesta este secretul succesului companiei dedicate unui stil de viata sanatos - SanoVita.

Gerocossen, o poveste romaneasca de succes

Email Imprimare

Istoria companiei Gerocossen, brand binecunoscut si apreciat astazi in universul produselor cosmetice, a pornit in 1990 practic de la zero. De fapt, totul a pornit din entuziasmul si increderea in propriile forte si in propria competenta a trei specialisti si colegi din cadrul companiei de cosmetice Miraj din Bucuresti: Stanca Cismaru (inginer chimist, cu o experienta indelungata in industria cosmetica, in domeniul productiei, cercetarii si dezvoltarii de noi produse, creatorul principal al multor produse cosmetice si posesoarea a peste 30 de brevete de inventie), Elvira Sas (chimist cu multa experienta in domeniul calitatii produselor cosmetice) si Radu Bogdan (inginer mecanic cu practica indelungata in domeniul utilajelor pentru industria cosmetica si managementului comercial). Impreuna stiau practic totul despre cosmetice, dar aproape nimic despre afaceri. Si, mai grav, dispuneau doar de micile economii de familie care, puse toate la un loc, de abia echivalau cu pretul a doua autoturisme Dacia.

<< Inceput < Inapoi 1 2 Inainte > Sfarsit >>
 

CONCURS

SCRIE-NE DESPRE ROMANIA TA!

ConcursScrie-ne despre Romania ta! Trimite-ne si fotografiile sau filmele tale cu locuri, oameni, situatii sau intamplari din Romania pe adresa office@daciccool.ro.

Le vom posta si le vom premia pe cele mai bune.

Arata-ne Romania asa cum o vezi tu!

Poti castiga premii constand in produse romanesti oferite de magazinul online DACIC COOL.


 

CONCURS

FII COOL! DACIC COOL!

Descopera Romania asa cum au vazut-o, au simtit-o sau au iubit-o cei care au avut curajul sa ne spuna opiniile si visele lor sau sa ne trimita imaginile si sperantele lor. Descopera Romania prin ochii lor!
Scrie-ne despre o viata frumoasa si sanatoasa intr-o Romanie frumoasa si sanatoasa, scrie-ne despre cum iti doresti sa fie viata ta in tara ta!
Asteptam materialele tale pe adresa office@daciccool.ro.
Le vom premia pe cele mai interesante.
Poti castiga unul dintre cele 10 premii pentru frumusetea si sanatatea ta.