Vineri, 26 Apr

Ultimele Titluri :


Blog You&Me

Rasfata-te in lumea bijuteriilor!

Email Imprimare

Cei care stiu ca trebuie sa-si construiasca un brand personal puternic pentru a avea succes inteleg cat de importanta este alegerea bijuteriilor adecvate pentru fiecare tinuta, pentru fiecare ocazie, pentru fiecare intalnire. Lor li se adreseaza proiectul Mondo Gioielli, unde vor gasi cele mai impresionante bijuterii din ultimele colectii ale marilor creatori, imediat dupa prezentarea lor pe marile podiumuri ale lumii si in paginile unor prestigioase reviste precum Vogue.
Despre brandurile pe care le veti gasi la Mondo Gioielli ati putut afla mai multe din emisiunea Rebecca de la Antena 2. Iar pentru a vedea ce anume vi se potriveste pentru o anume ocazie va invitam sa faceti o vizita la parterul magazinului Unirea Shopping Center, unde veti gasi aceste incantatoare bijuterii la Mondo Gioielli si in magazinul You&Me.

 

Zoppini si importanta imaginii de brand

Email Imprimare

Mai greu sau mai usor, fiecare dintre noi am invatat cat de importanta este imaginea personala. Pentru ca, de multe ori, lumea te judeca doar dupa aceasta... Cu o alegere inspirata a tinutei sau a diverselor accesorii poti creste in ochii celor din jur sau, dimpotriva, o gafa iti poate afecta imaginea in mod dramatic.
La fel, brandurile au invatat cat de atente trebuie sa fie la imaginea pe care si-o creeaza in ochii publicului. Prin campaniile de promovare si prin actiunile de responsabilitate sociala, acestea incearca sa ocupe un loc in sufletul si in mintea consumatorilor lor. Exista insa si branduri care constituie varfuri de lance in acest domeniu, care impresioneaza prin grija pentru comunitatea in care se dezvolta si care constituie un exemplu.
Credem ca un exemplu in acest sens in constituie si brandul Zoppini, ale carui bijuterii caracterizate de dinamism si eleganta se gasesc si in Romania, in magazinele You&Me.
Aflati mai multe despre implicarea sociala a acestui brand si de ce anume Zoppini ar putea constitui un exemplu in acest sens dintr-un fragment din emisiunea N24 Meridian, realizata de Anton Caragea.

 

Campanii sociale ale brandului Zoppini

Email Imprimare

Brandul de bijuterii Zoppini are in derulare o interesanta campanie sociala. O parte din profitul obtinut din vanzarea bijuteriilor din colectia Feeling este donat pentru cercetarea medicala din domeniul celulelor stem in vederea eradicarii unor boli ale sistemului nervos, precum Parkinson, Alzheimer etc. Medalioanele Feeling, pe care le gasiti in magazinele You&Me, comunica libertate, energie, emotie, dragoste, imaginatie si vointa de a urmari noi obiective. Numele acestei colectii, Feeling, a fost ales astfel incat sa trimita la conceptele care ne inspira pe noi toti - Freedom, Energy, Emotion, Love, Imagination, New Goals. Nu e de mirare, asadar, ca reprezentantii cunoscutului brand italian de bijuterii si-au dorit realizarea unei asemenea campanii sociale.
Despre aceasta interesanta actiune a acestui brand de bijuterii ati putut afla mai multe din emisiunea N24 Meridian, realizata de Anton Caragea.

 

Bijuterii rupte din soare

Email Imprimare

Una dintre cele mai spectaculoase pietre semipretioase, atat ca bogatie a spectacolului vizual pe care ni-l ofera, cat si din punctul de vedere al calitatilor ce ii sunt atribuite, este chihlimbarul sau ambra. Acesta nu reprezinta propriu-zis o piatra, un mineral, ci o rasina fosilizata acum 50-60 sau cel mult 250 de milioane de ani, fiind astfel de natura organica, la fel precum perla sau coralul. Este insa cu atat mai spectaculos! De obicei este de o culoare galben aurie, numele de ambra provenind de altfel din araba, de la al anbar care inseamna auriu. Dar, in afara culorilor obisnuite de un galben transparent sau opac, corespunzatoare denumirii de piatra soarelui, chihlimbarul poate avea si nuante de rosu, portocaliu sau chiar violet, negru, albastru sau verde, evident, mult mai scumpe. Chihlimbarul poate contine in afara de bule de aer, mici plante sau chiar insecte, capatand un aspect absolut spectaculos. Extrem de raspandit geografic, la fel precum in istorie, poate fi gasit in zona Baltica, dar si in Romania, Spania, China, Chile, Mexic sau Republica Dominicana, unde se gasesc exemplare extrem de scumpe de o superba culoare albastruie sau verzuie, culoarea verzuie putand fi obtinuta insa si din ambra galbena in urma anumitor tratamente termice.

Bijuteria, punte de legatura cu ceilalti

Email Imprimare

You&Me este nu numai un brand, este, poate, inainte de toate, o provocare. Adevarata bijuterie devine o parte din tine, dar si o punte de legatura spre ceilalti. Ea reprezinta o forta care nu te lasa sa te mai simti singur. Bijuteria este ca un demiurg care iti aduce lumea la picioare. Dar, pentru aceasta, trebuie sa stii sa gasesti bijuteria care ti se potriveste, sa gasesti adevarata ta bijuterie. Este ceea ce ne-am propus de la inceput, este ceea ce ne propunem cu acest blog. Sa fim mereu alaturi de dumneavoastra ca o fereastra deschisa spre fascinanta lume a bijuteriilor. Este motivul pentru care You&Me nu este o franciza, nu este o copie de aiurea, ci este un autentic brand romanesc, pentru a putea raspunde cat mai bine nevoilor si provocarilor noastre de aici si de acum, dar am ales un nume englezesc pentru ca bijuteria prin excelenta reprezinta o deschidere spre lume, dincolo de loc si de timp.

<< Inceput < Inapoi 28 29 30 31 32 33 34 35 36 Inainte > Sfarsit >>