Cei care stiu ca trebuie sa-si construiasca un brand personal puternic pentru a avea succes inteleg cat de importanta este alegerea bijuteriilor adecvate pentru fiecare tinuta, pentru fiecare ocazie, pentru fiecare intalnire. Lor li se adreseaza proiectul Mondo Gioielli, unde vor gasi cele mai impresionante bijuterii din ultimele colectii ale marilor creatori, imediat dupa prezentarea lor pe marile podiumuri ale lumii si in paginile unor prestigioase reviste precum Vogue.
Despre brandurile pe care le veti gasi la Mondo Gioielli ati putut afla mai multe din emisiunea Rebecca de la Antena 2. Iar pentru a vedea ce anume vi se potriveste pentru o anume ocazie va invitam sa faceti o vizita la parterul magazinului Unirea Shopping Center, unde veti gasi aceste incantatoare bijuterii la Mondo Gioielli si in magazinul You&Me.
Blog You&Me
Rasfata-te in lumea bijuteriilor!
Zoppini si importanta imaginii de brand
Mai greu sau mai usor, fiecare dintre noi am invatat cat de importanta este imaginea personala. Pentru ca, de multe ori, lumea te judeca doar dupa aceasta... Cu o alegere inspirata a tinutei sau a diverselor accesorii poti creste in ochii celor din jur sau, dimpotriva, o gafa iti poate afecta imaginea in mod dramatic.
La fel, brandurile au invatat cat de atente trebuie sa fie la imaginea pe care si-o creeaza in ochii publicului. Prin campaniile de promovare si prin actiunile de responsabilitate sociala, acestea incearca sa ocupe un loc in sufletul si in mintea consumatorilor lor. Exista insa si branduri care constituie varfuri de lance in acest domeniu, care impresioneaza prin grija pentru comunitatea in care se dezvolta si care constituie un exemplu.
Credem ca un exemplu in acest sens in constituie si brandul Zoppini, ale carui bijuterii caracterizate de dinamism si eleganta se gasesc si in Romania, in magazinele You&Me.
Aflati mai multe despre implicarea sociala a acestui brand si de ce anume Zoppini ar putea constitui un exemplu in acest sens dintr-un fragment din emisiunea N24 Meridian, realizata de Anton Caragea.
Campanii sociale ale brandului Zoppini
Brandul de bijuterii Zoppini are in derulare o interesanta campanie sociala. O parte din profitul obtinut din vanzarea bijuteriilor din colectia Feeling este donat pentru cercetarea medicala din domeniul celulelor stem in vederea eradicarii unor boli ale sistemului nervos, precum Parkinson, Alzheimer etc. Medalioanele Feeling, pe care le gasiti in magazinele You&Me, comunica libertate, energie, emotie, dragoste, imaginatie si vointa de a urmari noi obiective. Numele acestei colectii, Feeling, a fost ales astfel incat sa trimita la conceptele care ne inspira pe noi toti - Freedom, Energy, Emotion, Love, Imagination, New Goals. Nu e de mirare, asadar, ca reprezentantii cunoscutului brand italian de bijuterii si-au dorit realizarea unei asemenea campanii sociale.
Despre aceasta interesanta actiune a acestui brand de bijuterii ati putut afla mai multe din emisiunea N24 Meridian, realizata de Anton Caragea.